عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج


پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

استاندار گلستان در پیامی هفته بسیج را به تمامی مردم شریف استان، بسیجیان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است ؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

شاید کمترین نهاد یا سازمانی را بتوان یافت که همچون بسیج برخواسته از بطن مردم باشد و خاستگاهی تماما مردمی و اجتماعی داشته باشد.
هوشمندی، درآیت و بصیرت بی بدیل امامین انقلاب در تأسیس و ادامه مسیر بسیج مستضعفان بی تردید عاملی موثر در قوام و دوام جمهوری اسلامی بوده است.
بفرموده امام خمینی (ره) بسیج شجره ای طیبه است و در کلام امام خامنه ای مدظله العالی می توان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.
حضور موثر بسیج در تمام صحنه های انقلاب تا به امروز در عرصه های ملی و بین المللی، شأن والای این نهاد مردمی را نشان می دهد.
در عرصه دفاع مقدس، در عرصه نبرد اقتصادی و فرهنگی، در بحران های طبیعی، در عرصه رسانه و در تمامی عرصه ها در تمامی برهه های زمانی ، تلاش، همت و مجاهدت بسیجیان در دفاع از آرمان های انقلاب و در مسیر سرافرازی ایران و ایرانی ستودنی بوده است.
امروز در شرایطی که دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی سعی در بر هم زدن امنیت کشور دارند و با راه اندازی اغتشاشات تلاش می کند پیشرفت های ایران اسلامی را در عرصه داخلی و خارجی کم رنگ جلوه دهند، بسیجیان به عنوان حافظان ولایت و امنیت در خط مقدم مقابله با مفسدان خارجی و فریب خوردگان داخلی ایستاده اند و گوش به فرمان امام و رهبر خویش با خویشتنداری و اقتدار اجازه ی خودنمایی به گروه ها، گروهک ها و ایادی آنان نمی دهند.
اینجانب ضمن تبریک هفته فرخنده ی بسیج به تمامی بسیجیان، خانواده معزز شهدا خصوصا شهیدان راه امنیت و عزت جمهوری اسلامی به عنوان سربازی کوچک در راه ولایت و بسیج بر این باورم که امروز بزرگترین معروف حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی است و حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و بی تردید تمامی پیشرفت ها و توسعه کشور و استان جز در سایه ولایت و جمهوری اسلامی محقق نخواهد شد.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .