عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح های جامع طبیعت گردی مورد حمایت ویژه قرار می گیرد

استاندار گلستان در جلسه شورای راهبری پارک ملی گلستان؛

طرح های جامع طبیعت گردی مورد حمایت ویژه قرار می گیرد

طرح های جامع طبیعت گردی مورد حمایت ویژه قرار می گیرد

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت محیط زیست و طبیعت منحصر به فرد استان گلستان اظهار کرد: از طرحهای جامع طبیعت گردی که در ۴ زون ویژه طراحی شده ، حمایت ویژه می کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز دوشنبه ۲۸ آذر در جلسه شورای راهبری پارک ملی گلستان (ذخیره گاه زیست کره ) به ریاست دکتر سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مدیران و مسئولین پارک ملی در سطح استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان، تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه اقدامات و برنامه های انجام شده در سطح پارک ملی گلستان منجر به افزایش دو برابری گونه‌ها شده است و این اقدام ارزشمند شایسته قدردانی از مدیریت اجرایی ، محیط بانان و تلاشگران این عرصه است.
 وی افزود : جاده جایگزین مسیر میان گذر مورد حمایت و همکاری ویژه استان گلستان قرار دارد و امیدواریم با تعامل وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست و محیط زیست استان های خراسان شمالی و گلستان بتوانیم این اقدام را به عنوان یک پروژه اولویت دار در مصوبات دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهور قرار دهیم.
وی افزود : بیش از ۲۶۰۰ حادثه در این جاده الزام توجه به مسیر جایگزین را ضروری می نماید .
استاندار گلستان اقدامات حفاظت مشارکتی را بسیار ارزشمند دانست و گفت از تمامی پروژه هایی که منجر به حفظ محیط زیست و پارک ملی گلستان می شود، حمایت می کنیم.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران حاضر از استان های خراسان شمالی، گلستان و سمنان نقطه نظرات خود را پیرامون پارک ملی گلستان به عنوان ذخیره‌گاه زیست‌کره ارائه کردند و دکتر سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز از حمایت همه جانبه این سازمان در مسیر طرح ها و پروژه های تعریف شده در این ذخیره گاه ارزشمند خبر داد.

طرح های جامع طبیعت گردی مورد حمایت ویژه قرار می گیرد

 

طرح های جامع طبیعت گردی مورد حمایت ویژه قرار می گیرد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 292
  • کد خبر : 97913