عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت استان از اجرای طرح الگوی کشت حمایت می‌کند

استاندارگلستان در آیین رونمایی سندملی الگوی کشت در استان گلستان؛

مدیریت استان از اجرای طرح الگوی کشت حمایت می‌کند

مدیریت استان از اجرای طرح الگوی کشت حمایت می‌کند

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ارتقا بهره وری در تولید گفت: مدیریت استان از اجرای طرح مدیریت الگوی کشت حمایت می‌کند‌ و در این مسیر همراهی تمامی دستگاه های ذیربط ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه امروز ۷دی ماه در آیین رونمایی سندملی الگوی کشت در استان گلستان با حضور معاونین وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: استان گلستان یکی از استان های مهم در تولیدات کشاورزی است که تاثیر بسزایی در تامین غذایی کشور را داراست. 

استاندارگلستان  با بیان اینکه این اقدام ظرفیت های بسیار زیادی را دارد، گفت: راه کارهای کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی یکی از دغدغه های ما در استان است که اجرای این پروژه عظیم کمک بسزایی خواهد کرد.
دکتر زنگانه گفت: با جدیت تحقق طرح های آبخیزداری و آبخوان داری در استان را دنبال می کنیم و خوشبختانه دولت نیز حمایت ویژه ای در این حوزه دارد.
مقام عالی دولت در گلستان گفت: جهش تولید در دیمزارها، ایجاد ارزش افزوده برای اقتصاد استان از دیگر  دستاوردهای اجرای این طرح در سطح اراضی کشاورزی گلستان است.
وی با اشاره به هدف گذاری ۲۸۰ هزارهکتاری در راستای زهکشی اراضی استان گفت: ۳۸۰۰ میلیارد تومان در سفر اسفندماه ریاست جمهور به گلستان در بخش های کشاورزی به تصویب رسیده است و این نشان از اهمیت بخش کشاورزی در گلستان دارد.

 استاندار گلستان گفت: قالب طرح الگوی کشت در این استان متمرکز بر روی ۱۴ محصول زراعی بوده که ۹۶ درصد از زمین‌های کشاورزی گلستان این امکان را برای تولید این محصولات فراهم‌می کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه تولید دانه‌های‌ روغنی در اجرای الگوی کشت در استان باید بیش از گذشته باشد.

درپایان این آیین از سند الگوی کشت در استان گلستان با حضور معاونان وزیر جهادکشاورزی در محل سالن‌ شهید رجایی استانداری رونمایی شد.
 

مدیریت استان از اجرای طرح الگوی کشت حمایت می‌کند

 

مدیریت استان از اجرای طرح الگوی کشت حمایت می‌کند

 

مدیریت استان از اجرای طرح الگوی کشت حمایت می‌کند

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 330
  • کد خبر : 98159