عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن


حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

دکتر زنگانه استاندار گلستان همراه با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و سرلشكر پاسدار سيد يحيي رحیم صفوي دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا و مردم شریف و نجیب استان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان در راهپیمایی امروز مردم استان، دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا اظهار کرد :حضور پر شور شما پشتوانه اقتدار ملی. بالندگی، امنیت و پیشرفت ایران است.
سرلشكر پاسدار سيد يحيي رحیم صفوي با تمجيد از حضور پرشور مردم در راهپيمايي ٢٢ بهمن گفت: شما مردم دلاور گرگان و گلستان با این حضور آگاهانه به دوستان و دشمنان و همه رسانه های جهان و منطقه ای بار دیگر نشان دازيد که پرچم اسلام خواهی، عدالت خواهی، ایران دوستی، همگرایی، انقلابی گری و گفتمان ضد ظلم، ضد فساد و تبعیض در دستان قدرتمند شماست و ملت ایران ‌و انقلاب اسلامی یک اسطوره و الگو برای همه ملتهای آزادی‌خواه جهان است.
وي با اشاره به مشكلات معيشتي مردم تصريح كرد: شما مردان و زنان و جوانان خداجو و شهید پرور با همه گرفتاری های معیشتی و اقتصادی که دارید و داریم به دشمنان اسلام و ایران که می‌خواستند در حوادث اخیر ایران را تجزيه کنند و انقلاب شما را سرنگون کنند پاسخی محکم دادید که ملت ایران تسلیم نمی‌شود.
سرلشكر رحیم صفوي این راهپیمایی عظیم مردمی و میلیونی در ۱۴۰۰ شهر کشور عزیزمان ایران را نمایش اقتدار و انسجام ملی و سیاسی همه قومیت های ایرانی عزیز و تجلی اراده الهی و بلوغ سياسي، اجتماعی و غیرت دینی و ملی شما مردم گرگان و استان سرسبز گلستان دانست و افزود: پیام جهانی این راهپیمایی شما جوانان، پسران و دختران گرگان آن است که عملیات روانی، جنگ ترکیبی، جنگ شناختی، تحریم ها، شبکه های مجازی و ماهواره‌ای ضد اسلام و ضد ایران، دشمنان آمریکایی، صهیونیستی، عربی و اروپایی در این حوادث اخیر شکست خورده است. آنها به رهبری آمریکا می خواستند به قول خودشان یک انقلاب جدید در ایران کنند.
وي با اشاره به اظهارات رئيس جمهور آمريكا در حمايت از اغتشاشات در ايران افزود: رییس‌ جمهور کم خرد آمریکا جو بایدن سوم نوامبر سال ۲۰۲۳ در کالیفرنیا آمریکا در سخنرانی اش گفت: ما ایران را آزاد خواهیم کرد و بعداً هم رییس‌جمهور ایران را تعیین کرد، آن زن منافق آدمکش را معرفی کرد، البته با سلطنت طلبان هم که مدعی حکومت ایران هستند به اختلاف خوردند. همان منافقینی که دستشان به خون پاک ۱۷ هزار شهید مظلوم ایران آغشته است. منافقینی که هم اکنون نوکران آمریکا، اسرائیل، اروپا و جیره بگیر و مزدور دلارهاي برخی از کشورهای عربی شده اند.
رحيم صفوي تأكيد كرد: آیا در این مواضع سیاسی رییس‌جمهور آمریکا که خودشان را ابرقدرت دنیا می پندارند، برداشت غلط، محاسبه اشتباه، نادانی و زوال عقلی و سیاسی را نمی بینید؟ آنها وفاداری و هوشمندی شما مردم قهرمان و صبور ایران را، آنها صلابت، خردمندی و حکمت و عقلانیت و محبوبیت رهبری ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را محاسبه نکرده بودند.
وی با اشاره به  فرمان عفو عمومی که رهبری صادر کردند تأكيد كرد: خدا را شکر که رهبری رئوف، مقتدر و البته مظلوم داریم. خدا را سپاس می‌گوییم که مردم از این اغتشاشات حمایت نکردند، از تجزیه ایران حمایت نکردند، از آنهایی که قرآن را آتش زدند، پرچم ایران را آتش زدند، عده‌ای از مردم بیگناه را کشتند و یا زخمی کردند، دست به تخریب اموال عمومی مردم زدند ولی ناکام شدند و رهبرانشان یک بار دیگر از مردم و رهبری ایران شکست خوردند.
سرلشكر رحیم صفوي با ارائه تحلیلی از شرایط و مسائل ایران ، منطقه غرب آسیا و جهان گفت: واقعیت و حقیقت آن است که هم اکنون ما در جهانی زندگی می‌کنیم که با سرعت در حال تغییر و تحول است، تحولات سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، امنیتی، فناوری های جدید ، آب و هوایی و زیست محیطی. تغییر در ساختار قطب بندی قدرت جهانی قدیم و بروز و ظهور قدرت‌های جدید در جهان اما نکته مهم آن است که آنچه در آینده جهان و منطقه و ایران شاهد آن خواهیم بود، ممكن است از آنچه تاکنون در زندگی تجربه کرده‌ایم متفاوت باشد.

اين استاد جغرافياي سياسي با بيان اينكه نگاه ما و فهم ما به مسائل داخلی ایران و مسائل جهانی و منطقه ای بایستی یک نگاه کلان و جامع باشد افزود: این نگاه جامع نگر به ملتها، به جوانان ما معرفت و بصیرت می دهد تا جایگاه خودمان را در وضعیت کنونی کشور بازسازی کنیم و راه پیشرفت ، رفاه و آسایش و عزت ملت و کشورمان را بشناسیم و یک فهم مشترک بین مسئولان و مردم عزیزمان بوجود آید و با یک معرفت برای سال آینده و سالهای آینده کشور و ملت عزیزمان ایران برنامه و راهبرد داشته باشیم.
سر لشکر رحيم صفوي بنیادی ترین اصل در این تغییر و تحولات را چهار عامل تاثیرگذار عامل زمان، حرکت، فطرت و شکافهای فرهنگی، ارزشی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی در سطوح ملي منطقه اي و بين المللي دانست.
وی در رابطه با عامل گذشت زمان به يك سؤال اصلی اشاره كرد و گفت: آیا چهل و چهار سال گذشته دشمنان ما قوی تر شده اند یا ملت و نظام ایران قوی تر شده است؟
وي در پاسخ به اين سؤال خاطرنشان ساخت: بطور مشخص منحنی عمر قدرت بزرگ ظالم و مستکبر جهان یعنی آمریکا رو به نزول و افول است.
سرلشكر صفوي مصادیق آن را در شکست تنها ابرقدرت شدن آمریکا بعد از فروپاشی شوروی سابق یا شکست ایجاد خاورمیانه جدید، آخرین آن هم قرار مفتضانه ارتش آمریکا و هم پیمانانش از افغانستان مظلوم بعد از بیست سال اشغال و انهدام و تجاوز به یک سرزمین و ملت مسلمان و هزینه کردن حدود ۸ هزار میلیارد دلار و کشته و زخمی شدن حدود ۳۵ هزار نیروی آمریکایی و دیگر هم پیمانانش دانست.
دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا تأكيد كرد: همین شکست را به فضل الهی در عراق و سوریه خواهد خورد و آمریکایی‌ها مجبور هستند از غرب آسیا و منطقه خلیج فارس فرار کنند. یعنی همان کاری که انگلیسی ها سال ١٩٦٨ به بعد کردند.
رئيس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس افزود: آمریکایی‌ها در پروژه راه‌اندازی داعش و سرنگونی دو دولت سوریه و عراق شکست خوردند و این دو دولت و این دو ملت با حمایت‌های رهبری شجاع و دوراندیش و مجاهدت‌های مدافعان حرم و با خون پاک امثال حاج قاسم سلیمانی و شهدای لشکر فاطمیون افغانستان و حیدریون پاکستان و هزار شهید حزب‌الله لبنان، این پروژه تروریستی- تکفیری-آمریکایی-صهیونیستی و عربی شکست خورد.
سردار رحیم صفوي خاطرنشان ساخت: اگر می بینید در این حوادث اخیر، آمریکاییها از منافقین و سلطنت طلبان و عده اي از کسانی که در فضای مجازی زندگی می‌کنند برای براندازی ایران و تجزیه ایران حمایت کردند بخاطر همین قدرت ملت و نظام ایران است که در این حوادث هم شکست خوردند ولی ممکن است باز هم تکرار شود که هشیاری جوانان و دولتمردان را می‌خواهد.
وی با بيان اينكه عامل حركت ملت ما در پيروزي انقلاب اسلامي و در دفاع مقدس، اسلام خواهي، ايران دوستي و تبعيت از رهبري ولايت فقيه بوده است گفت: فطرت انساني و اسلامي قرن هاست كه هويت ما ايرانيان را در سرزمين عزيز ايران شكل داده، وحدت و سازگاري همه قوميت هاي فارس، تركمن، بلوچ، كرد، آذري كه همه اصالتا آريايي هستند، فرهنگ وتمدن ايراني و اسلامي ما را ساخته است.
دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا افزود: به فضل الهي جبهه مقاومت به رهبري ايران و با الگوگرفتن از صبر و تحمل و مجاهدت ملت بزرگ ايران در منطقه شكل گرفته و اين جبهه مقاومت در مقابله با جبهه ظلم و جور آمريكايي ها، اروپايي ها، صهيونيست ها و برخي از كشورهاي عربي است كه سالهاست با راه اندازي جنگ تحميلي، جنگ اقتصادي، جنگ تركيبي و جنگ شناختي به دنبال براندازي يا تضعيف ملت و دولت ايران هستند.
سرلشکر رحيم صفوي با بيان اينكه دولت ما و ملت ما در در برخورد با اين ظالمين جهاني و منطقه اي دو نوع رفتار مي توانند داشته باشند افزود:يكي تسليم شدن و زانو زدن در برابر خواسته و اراده  آنها و ديگري مقاومت و مقابله با آنها.
وی با اشاره به تجربه تاريخي انتخاب دو راه تسليم يا مقاومت توسط ملت ها تصريح كرد: تجربه تاريخي نشان داده تسليم ملت ها، تسليم برخي از سياسيون، تسليم برخي از روشنفكران جوامع مختلف، ملت هاي مختلف باعث از بين رفتن هويت ملي، عزت ملي و استقلال آن ملت ها و تحقير شدن آن ها و غارت منابع اقتصادي آنها شده است.
وي افزود: مثلا جيمي كارتر رئيس جمهور آمريكا در زمان پيروزي انقلاب اسلامي در كتاب ٤٤٤ روز مي گويد شاه ايران تسليم پيشنهادهايي كه سفارت ما انشاء مي كرد بود.
وي با تأكيد بر اينكه مقاومت، انتخاب ملت ايران است گفت: به همين جهت ملت هاي آزاده، شجاع، هوشمند و فداكار يك راه بيشتر ندارند و آن هم مقاومت است، ملت عظيم الشأن ايران به رهبري امام خميني(ره) و ادامه راه آن بزرگوار توسط حضرت امام خامنه اي راه دوم را انتخاب كرده است.
وي با تأكيد بر مشكلاتي كه بر سر راه ملت ايران قرار دارد خاطرنشان ساخت: اگرچه اين راه هزينه دارد، فشار همه جانبه دارد، محاصره اقتصادي دارد، و ليكن سرانجامش پيروزي است، اين سنت و بشارت الهي است، «نصر من الله و فتح قريب» و همچنين «كتب الله لاغلبن انا و رسلي» در قرآن آمده است.
دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا افزود: اين گفتمان عين عقلانيت است،  عين تجربه بشري ملت هاي استقلال طلب است، گفتمان مقاومت در بين ملت هاي اسلامي جا افتاده است، بيداري اسلامي يك كنش راهبردي و درازمدت جهان اسلام در برابر جهان استكبار است
سرلشكر رحیم صفوي با بيان اينكه تغيير در دانش و فناوري هاي جديد همه چيز را تغيير داده گفت: واقعيت آن است كه امپراطوري رسانه اي، جنگ شناختي و شبكه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي تأثير اصلي را در فكر، رفتار و سليقه انسان ها مي گذارد. 
وي با بيان اينكه هر انساني همان طور كه فكر مي كند، زندگي مي كند و رأي مي دهد گفت:امريكايي ها و غربيها مي خواهند فرهنگ و ارزش هاي خودشان را به عنوان بالاترين ارزش هاي انساني به ديگر مردم جهان غالب كنند.
سردار رحیم صفوي تأكيد كرد: اين تحميل و سلطه فرهنگي براي ملت هاي آسيايي براي ملت هاي مسلمان كه خودشان از فرهنگ ملي و تمدن چندهزارساله برخوردارند قابل قبول نيست.
وی افزود:واقعيت ديگري كه غربيها بايد بفهمند و شايد هم فهميده باشند اين است كه تا سال ٢٠٥٠جمعيت كنوني جهان به حدود ١٠ ميليارد نفر مي رسد و مردم جهان به سمت خداگرايي و معنويت حركت مي كنند، تا سال ٢٠٥٠ جمعيت مسلمانان جهان به اندازه مسيحيان خواهد شد و از آن سال به بعد جمعيت مسلمانان بيشر خواهد شد اگرچه حكومت ها اكثرا در يد قدرت لائيك ها خواهد بود.
سرلشکر رحيم صفوي در جمع بندي سخنان خود گفت: در چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ملت ما، كارگزاران حكومتي ما عامل زمان و حركت را خوب بشناسند. راهبرد دشمنان خارجي را درست درك كنند و غافلگير نشوند.
رئيس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني افزود: راهبرد انقلاب و نظام اسلامي را تا ٢٠ سال آينده چه راهبرد سياست خارجي و چه داخلي، راهبرد اقتصادي، فرهنگي و احتماعي و جمعيتي را در قالب برنامه هاي ٥ساله مانند برنامه هفتم توسعه و آمايش سرزمين درست تنظيم كنند و براي اين راهبردها مديراني خردمند و توانمند به كار بگيرند.
دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا تأكيد كرد: از همه مهمتر اين وحدت و انسجام در سطوح مختلف استاني و ملي و اجتماعي و سياسي را تقويت كنند، مشاركت مردم در انتخابات را تقويت كنند و توكل و اميد به آينده با اقدامات عملي مثل توليد و اشتغال زايي در سطوح خرد و كلان، رفع تنگناي معيشتي و اقتصادي و رفاه و عدالت اجتماعي و فضايي را براي مردم عزيزمان قابل لمس كنيم.

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 

حضور استاندار گلستان در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .