عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدوین طرح عملیاتی افزایش کیفیت نان در گلستان


تدوین طرح عملیاتی افزایش کیفیت نان در گلستان

 

تدوین طرح عملیاتی افزایش کیفیت نان در گلستان

استاندار گلستان گفت: اتحادیه نانوایان استان طرح عملیاتی پیشنهادی افزایش کیفیت نان را ارائه و درخواست‌های لازم را مطرح کند تا در قالب ضوابط و امکانات به گونه‌ای عمل کنیم که در کمترین مدت زمان ممکن شاهد افزایش کفیت نان در نانوایی‌های استان باشیم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه امشب در جلسه کارگروه آرد و نان استان گلستان اظهار کرد: پایین بودن کیفیت نان در برخی از نانوایی‌های استان گلستان پذیرفتنی نیست و باید از هر ظرفیتی برای افزایش کیفیت نان استفاده کرد.

وی ادامه داد: آموزش به نانواها، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، افزایش نظارت و بازرسی باید با قدرت بیشتری انجام شود تا شاهد تولید نان باکیفیت باشیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: اشکال در فرآیند پخت نان در استان در کنار مسائل دیگر در کاهش کیفیت پخت نان تاثیرگذار است که باید بر این عرصه نظارت بیشتر شکل گیرد.

زنگانه خطاب به جامعه نانوایان گلستان، خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم همه اقدامات از اجبار و اقدامات نظارتی باشد و از جامعه نانوایان استان انتظار داریم در یک اقدام جمعی و مشارکتی با همدیگر کمک کنیم که کیفیت نان در استان را افزایش دهیم.

وی به تدوین طرح عملیاتی افزایش کیفیت نان در استان اشاره و اضافه کرد: اتحادیه نانوایان استان طرح عملیاتی پیشنهادی افزایش کیفیت نان را ارائه و درخواست‌های لازم را مطرح کند تا در قالب ضوابط و امکانات به گونه‌ای عمل کنیم که در کمترین مدت زمان ممکن شاهد افزایش کفیت نان در نانوایی‌های استان باشیم.

استاندار گلستان در بخش دیگری با اشاره به اجرای طرح نصب کارتخوان‌های ویژه نانوایی‌ها، خاطرنشان کرد: تمامی نانوایی‌ها باید به این کارتخوان مجهز شوند و مشکلات موجود برای نانوایی‌هایی که نصب نکردند به صورت ویژه بررسی و هرچه سریعتر برطرف شود.

زنگانه در خصوص تسهیلات لازم برای دوگانه سوز کردن نانوایی‌های استان به بازرسی استانداری دستور داد نظارت ویژه برای اختصاص این تسهیلات به نانوایان تشدید شود.

تدوین طرح عملیاتی افزایش کیفیت نان در گلستان

تدوین طرح عملیاتی افزایش کیفیت نان در گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .