عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۳ طرح درمانی تامین اجتماعی در گلستان بهره‌برداری شد

با حضور استاندار گلستان؛

۳ طرح درمانی تامین اجتماعی در گلستان بهره‌برداری شد

 ۳ طرح درمانی تامین اجتماعی در گلستان بهره‌برداری شد

آیین افتتاح متمرکز ویدئو کنفرانسی پروژه های مدیریت درمان تامین اجتماعی با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، وزیر بهداشت، نایب رییس مجلس و رییس سازمان تامین اجتماعی در تهران و با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان و مدیران استان در گرگان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز سه شنبه ۱۶ اسفند در حاشیه این آیین افتتاح ضمن تقدیر از خدمات مدیریت درمان، تامین اجتماعی و بیمه سلامت در استان گفت: خوشبختانه ۱۰۰ درصد تعهدات سفر ریاست جمهور به گلستان مربوط به سال ۱۴۰۱ ، اجرایی شده است.
استاندار گلستان اظهار کرد: بسیاری از پروژه های مصوب سفر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده اند و شاهد افتتاحات این پروژه ها هستیم.
لازم به ذکر است این طرح‌های درمانی در حوزه تامین اجتماعی گلستان به صورت متمرکز در قالب ۷۸ طرح سازمان تامین اجتماعی در ۲۳ استان با اعتبار هزینه مجموع ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقامات کشوری از جمله نایب رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت و درمان، رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به صورت برخط بهره‌برداری شد.
طرح‌های حوزه درمان تامین اجتماعی گلستان شامل درمانگاه بندرگز، افزایش ۵۰ تخت و بهسازی واحد تغذیه بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان است.
همچنین در این مراسم مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان در این مراسم با اشاره به این که این استان در حوزه تامین زیرساختی درمانی تامین اجتماعی جزو پنج استان کم برخوردار کشور به شمار می‌رود، گفت: در دولت سیزدهم، ساخت و تکمیل ۱۲ پروژه درمانی با برآورد ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که اجرا و بهره برداری از آن ها نقش به‌سزایی در تامین عدالت درمانی خواهد داشت.
دکتر رمضان زینلی افزود: تاکنون سه طرح از این مصوبه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و بقیه هم در دست انجام است.
به گفته وی، جمعیت برخوردار و جامعه هدف تامین اجتماعی در گلستان حدود ۸۷۰ هزار نفر معادل ۴۹ درصد از مردم این استان بوده که از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.
وی ادامه داد: در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، ۵۰ تخت پیشرفته در قالب هتل سلامت و بهسازی واحد تغذیه آن با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.
وی افزود: درمانگاه تامین اجتماعی بندرگز نیز از اول بهمن امسال به صورت آزمایشی در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده و روزانه به حدود ۱۰۰ نفر از بیماران و مراجعه‌کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
گفتنی است مراسم امروز در گلستان شامل ؛ افتتاح درمانگاه مدافعین سلامت شهرستان بندر با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان ، بهره برداری از ۵۰ تخت بستری در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان ۵۰ میلیارد تومان، بهره برداری از واحد تغذیه بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و مجموع افتتاحات با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان است.

 

 

 ۳ طرح درمانی تامین اجتماعی در گلستان بهره‌برداری شد

 

 ۳ طرح درمانی تامین اجتماعی در گلستان بهره‌برداری شد

 

 ۳ طرح درمانی تامین اجتماعی در گلستان بهره‌برداری شد

 

 ۳ طرح درمانی تامین اجتماعی در گلستان بهره‌برداری شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .