عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری المپیاد استانی در بیشتر رشته های ورزشی بانوان

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خبر داد:

برگزاری المپیاد استانی در بیشتر رشته های ورزشی بانوان

برگزاری المپیاد استانی در بیشتر رشته های ورزشی بانوان

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: برای آماده سازی 24 رشته ورزشی در المپیاد کشوری بانوان، المپیاد استانی را در شهر های استان برگزار خواهیم کرد .

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان غیناقی در جلسه ویژه ای که با نائب روسای بانوان رشته های ورزشی هندبال و والیبال برگزار نمود اعلام کرد جهت آماده سازی حدود 24 رشته ورزشی بانوان در مسابقات المپیاد کشوری و مسابقات آسیایی 2018 المپیاد استانی را در شهرهای استان برگزار خواهیم کرد .

در همین راستا مسابقات لیگ ویژه بانوان در رشته های که هیاتهای ورزشی لیگ بانوان برنامه ریزی کرده اند بموقع ادامه خواهد یافت .

آسیب شناسی برنامه پنجم توسعه و برنامه های پیشنهادی برنامه ششم ، یکسان سازی نحوه آموزش مربیان استان در رشته های مختلف ورزشی در خصوص آماده سازی تیم های ورزشی و دریافت گزارش مصور رویدادهای مهم ورزش بانوان استان در پایان هر هفته از موضوعات مهمی بود که در جلسه غیناقی با نائب روسای بانوان والیبال و هندبال عنوان گردید.

معاون ورزش بانوان گلستان اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه جانبه هیاتهای ورزشی استان و تعامل خوب روسای ادارات ورزش و جوانان شهرهای استان ، ورزش بانوان گلستان درخشش خود را در عرصه های بین المللی و جهانی کماکان ادامه و تکرار نماید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .