عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترددهای ورودی و خروجی گلستان 28 درصد رشد داشته است


ترددهای ورودی و خروجی گلستان 28 درصد رشد داشته است

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان آمار ترددهای ورودی و خروجی استان از ابتدای طرح نوروزی تا روز جمعه (26 اسفند 1401) به میزان بیش از یک میلیون و 800 هزار تردد، گفت: این ترددها بیانگر رشد 28 درصدی است.

عادل مصدقی روز شنبه در مصاحبه با سیمای مرکز گلستان در محل قرارگاه مرکزی طرح نوروزی در محل مرکز مدیریت راههای اداره کل افزود: با اجرای طرح های نوروزی در دو بخش راهداری و حمل و نقل تمام تلاش را برای ارائه بهترین خدمات با ترددی روان در استان به کار بستیم.

وی با بیان اینکه طرح های نوروزی بخش راهداری و حمل و نقل مسافری از 24 اسفندماه آغاز شده، اظهارداشت: در طرح راهداری نوروزی 470 نیرو با بکارگیری 158 دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین، 12 شهرستان و 17 راهدارخانه حضوری مستمر و فعال دارند.

مصدقی ادامه داد: در طرح نوروزی حمل و نقل مسافری نیز 1700 دستگاه ناوگان با 2700 راننده در 73 شرکت حمل و نقلی در دو پایانه مسافری گرگان و گنبد به مسافران نوروزی بطور شبانه روزی خدمات می دهند.

مصدقی گفت: درب راهدارخانه ها در این ایام به روی مسافران باز است و طرح پویش همراهان سفر ایمن نیز در 4 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از ورودی غرب استان درمجتمع بختیاری در محور بندرگز-گرگان، مجتمع باران در گرگان-علی آباد، مجتمع لوه در گالیکش –مینودشت و توسلی در گنبد –اینچه برون به اجرا درآمده است.

به گفته وی، در این مجتمع ها با اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری و غیره ، درصدد کاهش تلفات جاده ای با توقف رانندگان در این مکان ها و استراحت 15 دقیقه ای که هدف اصلی است، هستیم.

مصدقی افزود: 20 مجتمع دیگر نیز در استان آماده خدمات دهی به مسافران با برپایی نماز جماعت، جایگاهCNG و غیره است.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .