عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل میراث فرهنگی گلستان از طرح اسکان نوروزی فرهنگیان


بازدید مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل میراث فرهنگی گلستان از طرح اسکان نوروزی فرهنگیان

 نظری، مدیر کل آموزش و پرورش به همراه ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مراکز اقامتی اسکان در سطح شهر گرگان بازدید و با میهمانان نوروزی گفتگو کردند.

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان و به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرگان، روز ‌یکشنبه، ششم فروردین، سید رضا نظری، مدیر کل آموزش و پرورش به همراه محمد جواد ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، همراه با جمعی از مسئولان این ادارات کل، از مراکز اقامتی اسکان در سطح شهر گرگان بازدید و با میهمانان نوروزی گفتگو کردند.

نظری ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه‌روزی همکاران ستاد، فعالیتهای امسال در اداره گرگان را بسیار مثبت و پیشرو توصیف کرد و رشد ۴۰ درصدی پذیرش مسافر را نشان از عزم جدی مدیریت اداره و مجموعه معاونت پشتیبانی در تمایز و بهره‌گیری از نیروهای متخصص دانست. وی همچنین عزتمندی و حفظ شأن فرهنگیان را مهم‌ترین اولویت و وظیفۀ آموزش و پرورش عنوان نمود.

ساوری نیز از همت و تلاش اداره آموزش و پرورش گرگان در فراهم کردن فضایی مناسب و استاندارد برای تأمین آرامش مسافران نوروزی، به ویژه فرهنگیان، سپاسگزاری کرد و از آمادگی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان برای همکاری با دستگاه آموزشی استان در تأمین نیازهای رفاهی مسافران نوروزی خبر داد.

گفتنی است در این بازدید دبستان قلم‌چی، هنرستان چمران و ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان مورد ارزیابی قرار گرفتند و کاربران سامانه اسکان، توضیحاتی در خصوص نحوۀ پذیرش و ارائه خدمات ارائه کردند.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 361
  • کد خبر : 100366