عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هماهنگی بخش حمل و نقل ستاد خدمات سفر گلستان برای دور دوم سفرهای نوروزی


هماهنگی بخش حمل و نقل ستاد خدمات سفر گلستان برای دور دوم سفرهای نوروزی

 

 با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد خدمات سفرهای نوروزی گلستان با برگزاری سومین نشست و ارائه گزارشی از اقدامات خود، برای این دور سفرها هماهنگ شده و آمادگی خود را جهت خدمات دهی به مسافران اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی، آمادگی در برابر شرایط جوی با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی طی روزهای آینده، آمادگی برای تفریحات دریایی، آمادگی برای جابه جایی مسافران جاده ای، تسهیل ترددها و رسیدگی به سوانح جاده ای با فعالیت پاسگاهها و 50 گشت فعال پلیس راه از اقدامات دستگاههای زیرمجموعه این کمیته برای سفرهای نوروزی است.

همچنین، استقرار 13 اکیپ هلال احمر در پایگاههای امداد و نجات با چراغ گردان و تقویت آنها، استمرار خدمات فرودگاهی و راه آهن و پروازهای هوایی و سفرهای ریلی، استمرار و تقویت اکیپ های نظارتی جایگاههای سوخت و هماهنگی با شرکت های مرتبط با توزیع فرآورده های نفتی و استمرار و تقویت اکیپ های اورژانس و غیره از دیگر اقدامات دستگاههای ذیربط بود.

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد خدمات سفر استان در این نشست با تاکید بر لزوم آمادگی همه دستگاههای اجرایی زیرمجموعه این کمیته برای موج دوم سفرهای نوروزی، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با 17 پایگاه راهداری فعال، 150 دستگاه سبک و سنگین از ماشین آلات راهداری و37 اکیپ و470 نیرو به خدمات دهی در راهها می پردازد.

به گفته عادل مصدقی، 73 شرکت مسافربری، 1623 ناوگان اتوبوسی، مینی بوس و سواری توسط 2748 راننده در خدمت جابه جایی مسافران هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از فعالیت 20 مجتمع خدماتی رفاهی و 4 ایستگاه پویش همراهان سفر ایمن نیز بعنوان بخشی دیگر از اقدامات این اداره کل بیان کرد.

به گفته وی، هدف از این کمیته افزایش ایمنی و ارتقای خدمات کمی و کیفی بخش های مرتبط با استفاده از توان حداکثری بخش است.

مصدقی یادآورشد: قرارگاه مرکزی این کمیته نیز بطور شبانه روزی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقر و فعالیت دارد.

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .