عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آزمون 165 نازل CNG در گلستان


برگزاری آزمون 165 نازل CNG در گلستان

برگزاری آزمون 165  نازل CNG در گلستان

 

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: بررسی کمیت نازل های CNG، یکی از مواردی است که با هدف تامین حقوق مصرف کنندگان و جایگاه داران مورد توجه استاندارد قرار گرفته است.
سید مهدی حسینی اظهار داشت: بررسی کمیت نازل های عرضه سوخت مایع در پمپ بنزین ها، یکی از وظایفی است که استاندارد در راستای پیشگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان برای خود تعریف کرده است و استاندارد گلستان نیز سالانه 3 نوبت، این نازل ها را مورد آزمون قرار می دهد.
نظارت ها آغاز شد و استاندارد گلستان به عنوان یکی از استان های پایلوت در سال 1397، حدود یک سوم نازل های CNG استان را مورد آزمون قرار داد.
به گفته حسینی: در سال 1401 نیز 165 نازل جایگاه CNG استان گلستان مورد آزمون کمیت قرار گرفت.
دبیر شورای استاندارد گلستان با بیان اینکه برنامه اداره کل استاندارد گلستان برای بازرسی از نازل های سی ان جی در سال گذشته، 165 نازل بوده که با بازرسی 165 نازل، تحقق 100 درصدی برنامه حاصل شد؛ گفت: نازل های مردود با هماهنگی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، مجدداً آزمون و تنظیم شدند.
مدیرکل استاندارد گلستان در پایان از شهروندان گلستانی تقاضا کرد چنانچه از صحت و درستی کمیت و مقدار یک نازل CNG دچار تردید بودند، حتماً موضوع را از سامانه پیامکی 30001517 یا تلفن 1517 به استاندارد گلستان گزارش کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .