عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدس شریف؛ ستاره‌ی درخشان دشت حُرمت و حریت است


قدس شریف؛ ستاره‌ی درخشان دشت حُرمت و حریت است

قدس شریف؛ ستاره‌ی درخشان دشت حُرمت و حریت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همراهی جمعی از کارکنان این دستگاه اجرایی در کنار آحاد مردم ولایت مداراستان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان گرگان حضور یافت و گفت: قدس شریف و فلسطین اشغالی؛ ستاره‌ی درخشان دشت حُرمت و حریت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و اسلامی گلستان، راهپیمایی روز جهانی قدس در صبح جمعه 25 فروردین‌ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان گرگان و استان گلستان با حضور مردم ولایت مدار این کهن دیار برگزار شد.

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همراهی جمعی از کارکنان ستادی این دستگاه اجرایی در کنار مردم دارالمؤمنین گرگان در این راهپیمایی حضور یافت و فریاد انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین سر داد.

محمد رعیت در حاشیه راهپیمایی ضمن قدردانی از مردم غیور گلستان و جامعه بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنیان استان که با حضور خود بار دیگر همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند، گفت:قدس شریف و فلسطین اشغالی؛ ستاره‌ی درخشان دشت حُرمت و حریت است و هر چه نامش بيشتر در جان و بر زبان زمانه موج اندازد و طنین یابد؛ صدای اسلام و صدای مظلومان بیشتر شنیده می‌شود.

وی افزود: روز جهانی قدس، جلوه‌ای از همبستگی، مقاومت و بیداری جهان اسلام، تجلی آرمان‌های انقلاب اسلامی و فریاد وحدت امت مسلمان است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .