عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رتبه سوم روابط عمومی هلال احمر گلستان در حوزه خبر و اطلاع رسانی


رتبه سوم روابط عمومی هلال احمر گلستان در حوزه خبر و اطلاع رسانی

رتبه سوم روابط عمومی هلال احمر گلستان در حوزه خبر و اطلاع رسانی

اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر در ارزیابی‌های صورت گرفته در حوزه خبر و اطلاع رسانی، استان گلستان را رتبه سوم اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر و ارزیابی صورت گرفته از عملکرد استان‌ها در حوزه خبر و اطلاع رسانی، روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان رتبه سوم را در میان استان‌های کشور کسب کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ارزیابی مورد نظر در بازه زمانی زمستان ۱۴۰۱ تا نوروز ۱۴۰۲ و در بخش های وب سایت، پیام رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی، گزارش طرح نوروزی ۱۴۰۲ و ارتباط با ستاد اعلام شده است.
وی در پایان گفت: از زحمات و تلاش های همکارانم در روابط عمومی استان که در موقعیت های مختلف رسانه ای و اطلاع رسانی خدمات هلال احمر استان ،عملکرد بسیار خوبی دارند و با ایجاد تعامل ارزنده با معاونت های ستادی، شعب و ... زمینه رشد استان را فراهم می‌کنند سپاسگزارم. همچنین جا دارد از رابطین خبری روابط عمومی‌که در پوشش برنامه‌های شهرستان‌ها نهایت کوشش خود را به کار می‌گیرند قدردانی نمایم.
گفتنی است کسب این رتبه توسط روابط عمومی‌گلستان پس از استان‌های آذربایجان غربی و یزد بوده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .