عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوانان نمونه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تجلیل شدند


جوانان نمونه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تجلیل شدند

جوانان نمونه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تجلیل شدند

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مراسم تجلیل از جوانان نمونه شرکت آبفا گلستان با حضور مدیرعامل، معاونین و رابطین جوان شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان گفت: در جامعه ای که هویت آن بر پایه عقل و خردورزی بنا گردیده، همت ورزیدن در امر مشاوره موثر ترین نحوه حضور در عرصه مشارکت جمعی است که برکات فراوانی چون رشد ،شکوفایی و توفیق از جانب پروردگار را بهمراه خواهد داشت.

مهندس رحمتی افزود: یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در این راستا انتقال تجربیات است که مدیران با تجربه در سازمان می توانند به نیروهای جوان منتقل کنند و از همین نیروهای جوان در آینده بعنوان مدیر بکارگیری شود.

وی با بیان این مطلب که رویکرد ما برای انتصاب مدیران در شرکت به سمت نسل جوان خواهد بود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اساس کار ما خدمات رسانی به مردم می باشد تلاش کردیم از هرگونه سیاسی کاری پرهیز کنیم و در آینده از مدیران جوان بیشتر استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در خیلی از از شهرهای استان با مشکلات و چالش های جدی روبرو هستیم و در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و تمام کارها به نحو احسن باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان یکی از دغدغه های شرکت را تامین آب شرب در ایام تابستان بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه استان گلستان با بحران کم آبی مواجه است مردم این استان تابستان سختی را پیش رو دارند به همین علت صرفه جویی در مصرف آب در بخش خانگی ضرورت دارد و صرفه جویی تنها راهکار عبور از تابستان کم آب است.

مهندس رحمتی با اشاره به اینکه سرمایه های خوبی در شهرهای استان پنهان است اظهار داشت: طی بازدید هایی که از مناطق استان بخصوص شهرهای گرگان و گنبد داشتیم سرمایه های خوبی وجود دارند که از طریق شناسایی انشعابات غیرمجاز و قرائت دقیق ساخت و سازها و آب بنایی با راهکارهای جدیدی آنها را شناسایی کرد .

وی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی در بین 50 دستگاه اجرایی استان توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد و جزء 5 دستگاه برتر استان قرار بگیرد.

 

جوانان نمونه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تجلیل شدند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 932
  • کد خبر : 10097