عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه

دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان برگزار کرد:

نخستین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه

 

نخستین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه

 نخستین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه، با حضوراعضای شورا در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان برگزار شد.

 

 در این جلسه پس از قرائت قرآن، ملائی مسئول فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات به تشریح آیین نامه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه پرداخت و گفت:این شورا در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و... نقش و اهمیت بسزایی دارد.

 

 مسئول فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل این شورا فراهم آوردن زمینه مناسب برای ارتباط مستقیم مدیریت دانشگاه با دانشجویان، اطلاع بدون واسطه از مسائل و مشکلات دانشجویان، نهادینه کردن مشارکت دانشجویان و توجه به خواسته های دانشجویان در نظام اجرایی و برنامه ریزی دانشگاه می­باشد.

 

 ملائی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ذی نفعان این شورا خود دانشجویان هستند افزود:دیدگاه های دانشجویان برای چنین کار بزرگی بسیار مهم است و با مشارکت خود دانشجویان، مسائل ومشکلات شناسایی، پیگیری و رفع می­گردد.

 

 وی خاطر نشان کرد:پیش بینی می­شود که این شورا جدا از سایر قسمت ها و بخش ها بتواند به ایده پردازی بپردازد و نقطه نظرات ارزشمندی را در زمینه های فرهنگی،آموزشی و پژوهشی...ارائه نماید.

 

 در ادامه جلسه تعدادی از دانشجویان به نکاتی که عمدتاً با محوریت آموزشی بود اشاره و مواردی را مطرح کردند.

 

 ایشان در پایان از دبیران شورا های مراکز خواستند در خصوص مصوبات جلسه تفکر نموده و در اولین فرصت نشست دانشجویان ممتاز با اساتید را در مراکز خود برگزار نموده و راهکارهای لازم جهت حضور حداکثری دانشجویان در فعالیت های دانشگاه را اعلام نمایند.

 

نخستین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .