مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اتصال سامانه ثبت سفارش کتب درسی به پنجره ملی خدمات دولت خبر داد.
به گزارش
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ سید حامد قدس علوی در نشست بررسی خدمات دولت
الکترونیک در استان گلستان اظهار کرد: از این پس دانش آموزان میان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم
دوره متوسطه اول، و یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایههای ورودی اول، هفتم
و دهم میتوانند با ورود به سامانه پنجره
ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir درخواست سفارش
کتابهای درسی خود را ثبت کنند.
وی در ادامه
گفت: در حقیقت این سامانه با افزایش کیفیت، سهولت و دسترس پذیری خدمات موجب کاهش
مراجعات حضوری به وزارت آموزش و پرورش، مدارس و موسسات آموزشی شده و همچنین صرفه
جویی در وقت و هزینه فرهنگیان، دانشآموزان و خانوادههای آنان را در پی داشته
است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تاکید کرد: پنجره واحد خدمات الکترونیک
وزارت آموزش و پرورش نیز به آدرس my.medu.ir به
صورت اختصاصی برای ارائه خدمات به فرهنگیان و خانواده های دانش آموزان طراحی شده
است و همه می توانند برای استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، خرید تک جلدی کتب
درسی و همچنین ثبت نام فرزندان خود در طرح سنجش بدو ورود دانش آموزان کلاس اولی به این سامانه مراجعه نمایند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5