عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حریم محل کسب و کار باید رعایت شود


حریم محل کسب و کار باید رعایت شود

حریم محل کسب و کار باید رعایت شود

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در جلسه پیگیری رعایت عفاف و حجاب در صنوف با اتحادیه های صنفی شهرستان گرگان گفت : محل کسب و کار یک حریم و حرمتی دارد که باید رعایت شود . 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده در جلسه پیگیری رعایت عفاف و حجاب در صنوف که با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان ، نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه های صنفی مرتبط شهرستان گرگان در محل سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان گرگان برگزار گردید ، گفت : محل کسب و کار یک حریم و حرمتی دارد که باید رعایت شود و صاحبان صنوف باید فروشندگان خود را ملزم به رعایت عفاف و حجاب نمایند .

وی گفت : موضوع کشف حجاب یکی از توطئه های شوم و پلید دشمنان نظام است که با توجه به شکست های پی در پی آنها در جنگ نظامی و اقتصادی و تحریم های ظالمانه به این حربه روی آورده اند و متأسفانه شاهد بوده‌ایم که برخی از فروشندگان و تعداد محدودی از صاحبان کسب کشف حجاب کرده اند .

حسن زاده افزود : خوشبختانه با اقدامات و اطلاع رسانی هایی که اتحادیه های صنفی با ارسال پیامک برای اعضای خود ، انجام داده اند ، وضعیت نسبت به ابتدای زمستان سال گذشته و شروع اغتشاشات ، خیلی بهتر شده ولی هنوز نیاز به بهبود دارد .

وی گفت : در اولین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گلستان در سالجاری ، نصب QR کد بعنوان یکی از ضوابط اصلی صدور پروانه کسب تصویب شده که علاوه بر کمک به مدیریت شیوع ویروس منحوس کرونا ، قطعاً در بحث مدیریت رعایت عفاف و حجاب یاریگر ما خواهد بود .

به گفته حسن زاده ، طی ده روز گذشته در راستای مدیریت عفاف و حجاب تعداد ۱۹۱ مورد بازرسی از واحد های صنفی شهرستان گرگان توسط بازرسی اصناف مرکز استان انجام شده که در نتیجه آن ۱۱۴ مورد اخذ تعهد انجام شده و ۶۵ واحد تذکر نصب QRکد دریافت نموده اند و ۲۸ واحد نیز بدلیل عدم رعایت عفاف و حجاب توسط فروشنده ، پلمپ شده اند و این روند بازرسی ها تداوم خواهد داشت .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 165
  • کد خبر : 101184