عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۱۶۰ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در روستای مرزی چنارلی مراوه تپه بهره مند شدند

در آستانه هفته هلال احمر؛

۱۶۰ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در روستای مرزی چنارلی مراوه تپه بهره مند شدند

۱۶۰ نفر از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در روستای مرزی چنارلی مراوه تپه بهره مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات کاروان سلامت استان به ۱۶۰ بیمار مراجعه کننده در روستای چنارلی شهرستان مراوه تپه با حضور رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، قاسم غریب آبادی ضمن تبریک پیشاپیش هفته هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر استان از پیشگامان برنامه‌های حمایتی در مناطق محروم است و تلاش ما بر این است با بهره مندی از ظرفیت خیرین تمامی مناطق دور و نزدیک استان پوشش داده شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در آستانه هفته هلال احمر کاروان سلامت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب با ظرفیت ۷ پزشک شامل ۶ پزشک متخصص در رشته‌های داخلی، ارتوپدی، چشم، اعصاب و روان، زنان و زایمان و دندانپزشکی و یک پزشک عمومی‌به روستای مرزی چنارلی در شهرستان مراوه تپه اعزام شد.
وی به بازدید رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور از این کاروان سلامت خاطر نشان کرد: تیم داوطلبی هلال احمر استان در مدت یک روز ۱۶۰ نفر مردم روستا را به صورت رایگان ویزیت کردند.
غریب آبادی ادامه داد: براساس برنامه ریزی به عمل آمده داروهای تجویزی پزشکان از طریق منابع حمایتی تامین شده و در کمترین زمان ممکن از طریق خانه هلال روستا به بیمارانی که در کاروان سلامت ویزیت شده اند تحویل داده می‌شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .