عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح اولین پایگاه امداد و نجات کوهستانی استان گلستان در منطقه درازنو شهرستان کردکوی


افتتاح اولین پایگاه امداد و نجات کوهستانی استان گلستان در منطقه درازنو شهرستان کردکوی

افتتاح اولین پایگاه امداد و نجات کوهستانی استان گلستان در منطقه درازنو شهرستان کردکوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح اولین پایگاه امداد و نجات کوهستانی استان خبر داد و گفت: این پایگاه با کمک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و استانداری گلستان به بهره برداری رسید.

مجتبی اکبری با بیان این نکته که این پایگاه شبانه روزی در منطقه درازنو کردکوی قرار دارد، افزود: اعتباری بالغ بر 400میلیون برای هزینه ملکی پایگاه امداد و نجات کوهستانی دراز نو در نظر گرفته شده و قریب به یک میلیارد تومان برای تجهیزات امداد و نجات پایگاه پیش بینی شده است.

وی از افتتاح سه پایگاه امداد و نجات کوهستانی در استان تا پایان سال خبر داد و گفت: منطقه زیارت، توسکستان و منطقه درازنو سه پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر هستند که تا پایان سال آماده بهره برداری خواهند شد.

اکبری با بیان این نکته که قیمت ریالی ساختمان 500 میلیون تومان بود، افزود: مالک بنا 100 میلیون تومان را به جمعیت هلال احمر استان هبه کرد از این رو پایگاه به نام شهدای این مرزو بوم شهیدان کبیری نامگذاری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: این پایگاه خدمات امداد و نجات در مناطق صعب العبور به ویژه در منطقه دراز نو، شعاع مرتبط با منطقه امدادگران به صورت شبانه روزی خدمات خواهند داد.

وی از تجهیز این مکان به آمبولانس و سایر تجهیزات مورد نیاز در زمان حادثه برای امداد رسانی خبر داد و افزود: در صورت وقوع هر گونه اتفاق این پایگاه در کوتاه ترین زمان خدمات ارائه می دهد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .