عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان رتبه اول جوجه ریزی در كشور


گلستان رتبه اول جوجه ریزی در كشور

 

 
رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان اعلام کرد در ۳۴۹ واحد مرغداری گوشتی استان تعداد بیش از ۱۲ میلیون قطعه جوجه ریزی به ثبت رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان; با تلاشهای شبانه روزی تولیدکنندگان بخش طیور استان و همت مدیران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان، بیش از ۱۲ میلیون جوجه ریزی در اردیبهشت ماه در واحدهای مرغ گوشتی استان گلستان ثبت شد که از این نظر رتبه اول را در کشور به دست آوردیم.

دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با اعلام این خبر افزود:  در ۳۴۹ واحد مرغداری گوشتی استان تعداد بیش از ۱۲ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد.

وی ادامه داد: بیشترین تولید مرغ در سال جاری ۸۸۵ تن در روز و بیشترین تولید در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ در ۲۸ اسفند ماه ۹۸۰ تن بوده است و به طور مستمر گلستان تامین مرغ ۱۴ استان کشور را بر عهده داشته است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان افزود:  برنامه ریزی ما در سال جاری به گونه ای است که در نظر داریم با اجرای پرورش قراردادی به رکورد بیش از ۱۵ میلیون جوجه ریزی برسیم.

دکتر برزعلی اظهار امیدواری کرد که با حمایت از سرمایه گذاری در این بخش و با افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، استان گلستان به عنوان قطب تولید مرغ در سطح منطقه مطرح شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جهادکشاورزی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .