عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 30 لیتر در ثانیه به منابع تامین آب شرب شهر علی آباد افزوده شد


30 لیتر در ثانیه به منابع تامین آب شرب شهر علی آباد افزوده شد

 30 لیتر در ثانیه به منابع تامین آب شرب شهر علی آباد افزوده شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مدیر امور آب وفاضلاب علی آباد از حفر وتجهیز 2 حلقه چاه آب شرب خبر داد.

محمد جعفر مزیدی افزود: چاه های مذکور با آبدهي 30 ليتر در ثانيه با هدف تامین بخشی از کمبود آب شرب شهر علی آباد کتول حفر شده اند.

وی عمق حفاری این چاه ها را 220 متر و خط انتقال به طول 2هزار و پانصد متر با جنس لوله چدن داکتیل به قطر 250 میلیمتر بیان کرد.

وي تصريح كرد: با بهره برداري از این 2 حلقه چاه 15 هزار نفر از شهروندان اين شهر از نعمت آب آشاميدني سالم بهره مندخواهند شد.

مدیر امور آب وفاضلاب شهر علی آباد خاطر نشان کرد: با انجام مهندسی مجدد منصوبات چاه شماره 2 گلستان شهر فاضل آباد 7 لیتر در ثانیه به منابع تامین آب شرب این شهر افزوده شده که امیدواریم با رعایت شهروندان در مصرف آب تابستانی بدون مشکل را سپری کنیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از مساعدت و حمایت مدیرعامل و معاون بهره برداری شرکت در جهت تامین آب شرب شهرهای علی آباد و فاضل آباد تصریح کرد امیدواریم با به ثمر نشستن تلاش های همکاران مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان بتوانیم گامی موثر در جهت ارائه خدمات مطلوب و در خور شان مردم شریف این شهرها برداشته شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1098
  • کد خبر : 10218