عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش مهارتی در بین مردم به ویژه اقشار روستایی موجب پویائی و نشاط جامعه می شود

فرماندار کردکوی در بازدید از آموزش سیار روستایی:

آموزش مهارتی در بین مردم به ویژه اقشار روستایی موجب پویائی و نشاط جامعه می شود

آموزش مهارتی در بین مردم به ویژه اقشار روستایی موجب پویائی و نشاط جامعه می شود

 باهدف گسترش و ترویج آموزش فنی وحرفه ای در بین روستاییان، فرماندار شهرستان کردکوی به همراه بخشدار و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان، از کارگاه گلیم بافی و پلاس بافی روستای میاندره که تحت آموزش روستایی می باشد، بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در کارگاه آموزش گلیم بافی و پلاس بافی که در قالب آموزش سیار روستایی از توابع شهرستان کردکوی می باشد بیش از 20 کارآموز مشغول فراگرفتن آموزش های مهارتی می باشند که فرماندار شهرستان، روحانی فر بخشدار و تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان از این کارگاه فعال روستایی بازدید کردند.

 فرماندار شهرستان کردکوی در این بازدید با تقدیر از عملکرد آموزش فنی وحرفه ای در سطح استان و شهرستان، برگزاری این دوره های آموزشی را بسیار مؤثر در روحیه بانوان دانست و گفت: آموزش مهارتی در بین مردم به ویژه اقشار روستایی موجب پویائی و نشاط جامعه می شود.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز در این بازدید گفت: کارآموزان این دوره آموزشی گلیم بافی و پلاس بافی تا حد زیادی با فنون این رشته آشنا شده اند و با توجه به درخواست کارآموزان مبنی بر برگزاری دوره قالیبافی در این روستا، تلاش خواهیم کرد تا در ماه های آینده بتوانیم یک دوره آموزشی قالیبافی در همین روستا و یا در روستاهای همجوار برگزار نمائیم.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .