عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق بارز کم فروشی است

مدیرکل استاندارد گلستان در نشست تخصصی با موضوع خالص فروشی در قنادی های استان:

محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق بارز کم فروشی است

محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق بارز کم فروشی است

 

مدیرکل استاندارد گلستان طرح خالص فروشی در شیرینی فروشی ها توسط رئیس مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران به ادارات کل استاندارد استان ها ابلاغ و طی مکاتبه ای به اتاق اصناف ایران اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان؛ سید مهدی حسینی در نشست تخصصی با موضوع خالص فروشی در شیرینی فروشی های استان با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف و نماینده انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رئیس اتحادیه قنادی های استان گفت: محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق بارز کم‌ فروشی است و واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.
حسینی در ادامه گفت: با تاکید بر اینکه موضوع اجباری شدن استانداردهای 16381 و 21759 مربوط به طرح پیش بسته بندی و الزام به خالص فروشی فرآورده ها در آخرین شورای عالی استاندارد با حضور ریاست محترم جمهور از اولویت های کاری سازمان ملی استاندارد ایران است نسبت به اجرای هرچه زودتر طرح خالص فروشی در مراکز عرضه تاکید نمود.
حسینی با بیان اینکه جعبه‌های مقوایی شیرینی دارای استاندارد اجباری هستند گفت: بازرسان استاندارد برای نظارت بر این جعبه‌ها بطور منظم از کارگاه های تولیدی و قنادی‌ها بازرسی می‌کنند.
لازم به ذکر است در این نشست اجرای طرح خالص فروشی در استان گلستان به صورت رسمی مصوب و پرونده واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی خواهند شد.
مدیرکل استاندارد گلستان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از این دست، موضوع را از طریق شماره تلفن 1517 یا سامانه پیامکی 30001517 به اداره کل استاندارد گلستان اعلام نمایند تا در اسرع وقت موضوع مورد بررسی قرار گیرد. 

محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق بارز کم فروشی است

محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق بارز کم فروشی است

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .