عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست تخصصی مدیرکل استاندارد با مدیران کنترل کیفیت واحد های مصالح ساختمانی استان


نشست تخصصی مدیرکل استاندارد با مدیران کنترل کیفیت واحد های مصالح ساختمانی استان

نشست تخصصی مدیرکل استاندارد با مدیران کنترل کیفیت واحد های مصالح ساختمانی استان

در راستای بررسی و رفع مسائل و مشکلات مدیران کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان، نشستی با حضور مدیرکل استاندارد گلستان و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی استان در محل سالن هیرکان اداره کل استاندارد استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی با تاکید بر لزوم برگزاری دوره آموزشی تخصصی و کارگاهی مختلف گفت: مدیران کنترل کیفیت استان با جدیت در دوره آموزشی تخصصی مربوطه شرکت کنند.
حسینی با بیان اقدامات صورت گرفته برای مدیران کنترل کیفیت در سال گذشته افزود: 2158 نفر ساعت دوره آموزشی مختص مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی توسط اداره کل استاندارد گلستان برگزار شد.
وی در ادامه اظهار داشت: لازم است در اجرای پروژه های عمرانی از مصالح ساختمانی دارای نشان استاندارد معتبر استفاده نمود و توجه به قوانین و مقررات مربوطه و همکاری دستگاهای مرتبط در این خصوص بسیار موثر است.
مدیرکل استاندارد گلستان با تاکید بر مشارکت مدیران کنترل کیفیت در حوزه های تدوین استنداردهای ملی و بین المللی، بازنگری استاندارد ها و کمیته های فنی متناظر گفت: حضور مستمر و موثر مدیران کنترل کیفیت باعث ارتقاء کیفیت و افزایش بهره وری در تولید می شود.
وی در پایان با بیان اهمیت کنترل کیفیت مستمر و روزانه در واحدهای تولیدی استان گفت: مدیران کنترل کیفیت خط مقدم تولید با کیفیت و استاندارد هستند.

 

نشست تخصصی مدیرکل استاندارد با مدیران کنترل کیفیت واحد های مصالح ساختمانی استان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .