عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور پورشور هنرمندان در جشن و مهمانی بزرگ کیلومتری غدیر در گرگان

همراه با اجرای برنامه های متعدد و متنوع؛

حضور پورشور هنرمندان در جشن و مهمانی بزرگ کیلومتری غدیر در گرگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان از حضور پرشور هنرمندان گلستانی همراه با اجرای آثار متعدد و متنوع در جشن و مهمانی بزرگ کیلومتری غدیر در گرگان و نیز سراسر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جشن و مهمانی بزرگ کیلومتری غدیر در شهرستان گرگان در عصر روز جمعه همزمان با روز عید سعیدخدیرخم از ساعت 16 تا 22 در مسیر چهار راه میدان تا سه راه بانک ملی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید غدیرخم و قدردانی از هنرمندان مشارکت کننده در این رویداد فاخر و ارزشمند و دعوت از آحاد مردم به حضور در این جشن مردمی و میدانی گفت: حضور عروسک های غول پیکر و تن پوش های نمایشی با 23 کاراکتر، اجرای شادمانه های نمایشی، نقالی موضوعی و دف نوازی گروهی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای اجرا توسط هنرمندان در جشن غدیر گرگان است.

وی افزود: همچنین اجرای تعزیه و خطبه غدیر، اجرای زنده خوشنویسان، نقاشی و گریم کودک و پخش فیلم توسط سینما سیار، از دیگر برنامه های پیش بینی شده ویژه این جشن مردمی در شهرستان گرگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه گفت: جشن کیلومتری غدیر به غیر از گرگان، در 10 شهرستان و شهر استان نیز برپا می شود و اهالی فرهنگ و هنر در آن برای مردم هنرنمایی خواهند کرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .