عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنی برای یادگاران ماندگار در روز تکریم بازنشستگان


جشنی برای یادگاران ماندگار در روز تکریم بازنشستگان

 

 بمناسبت 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور مدیرکل، معاونین و روسای صندوق و کانون بازنشستگان کشوری استان طی آیینی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛ عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این آیین با تبریک این روز و قدردانی از زحمات بازنشستگان و یادی از کارکنان درگذشته این بخش، گفت: استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان در دوران تلخ و شیرین کاری جای بسی افتخار دارد و ستودنی است.

عادل مصدقی افزود: راهداری و حمل و نقل را کاری طاقت فرسا و سخت برشمردو افزود: با استفاده از تجارب پیشکسوتان و تلاش های شبانه روزی همکاران و با تعامل،هماهنگی و همدلی جزو دستگاههای موفق استان هستیم.

وی یادآور شد: که برای ارتقای سطح معیشت بازنشستگان تا آنجایی که در توان استان است، پیگیری های لازم بعمل می آید و مابقی را نیز از سازمان پیگیر خواهیم شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان نیز در این مراسم مطالبی درباره همسان سازی و متناسب سازی حقوق و مزایا بیان کرد و تشکیل صندوق بازنشستگان را در این اداره کل پیشنهاد داد.

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .