عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبیین دستاوردهای ۴۳ساله بهزیستی وظیفه ماست

مدیرکل بهزیستی گلستان؛

تبیین دستاوردهای ۴۳ساله بهزیستی وظیفه ماست

تبیین دستاوردهای ۴۳ساله بهزیستی وظیفه ماست

 مدیرکل بهزیستی گلستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته بهزیستی از لزوم تبیین و آگاهی بخشی عموم جامعه نسبت به دستاوردهای ۴۳ ساله این سازمان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی نمایشگاه ارائه محصولات و تبیین دستاوردهای ۴۳ ساله سازمان بهزیستی با نام اولین شهید این سازمان در گرگان افتتاح شد.

عارف کیانی مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: به جهت رفاه مددجویان و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی حوزه های جامعه همزمان با گرامیداشت چهل و سومین  سالروز تاسیس سازمان بهزیستی توسط شهید فیاض بخش نمایشگاهی با نام این شهید بزرگوار بصورت متمرکز در سراسر استان از امروز آغاز بکار کرد.

وی افزود: این نمایشگاه از ساعت ۹ الی ۲۲ شنبه ۲۴ تیرماه بمدت یک هفته در محل پارک شهر گرگان دایر می باشد.

کیانی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای بزرگ بهزیستی در دولت مردمی اظهار داشت: با شروع به کار دولت سیزدهم و تغییر رویکرد خدمت رسانی به بهترین بندگان خداوند با استفاده از ظرفیت های مردمی اقدامات جهادی سرعت بیشتری گرفته و ما اکنون در استان گلستان هیچگونه پشت نوبتی درخصوص تحویل لوازم توانبخشی نداریم.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: اقناع سازی و آگاه‌سازی مردم و جامعه هدف بزرگترین نیاز و ضرورت کنونی بوده که این هفته فرصتی مناسب و ظرفیتی عظیم برای جذب و ساماندهی نیروهای داوطل و خیرین گرامی برای کمک به بهترین بندگان خداوند می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بهزیستی
  • بازدید : 148
  • کد خبر : 103559