عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لباس هلال احمر نماد خدمتگزاری است و کار آن رضایت خدا را به دنبال دارد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان؛

لباس هلال احمر نماد خدمتگزاری است و کار آن رضایت خدا را به دنبال دارد

لباس هلال احمر نماد خدمتگزاری است و کار آن رضایت خدا را به دنبال دارد

 دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان در جلسه امر به معروف و نهی از منکر هلال احمر استان گفت: هلال احمر نماد آسمانی‌ و خدمتگزاری است و کار آن حفظ کرامت انسانی است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر هلال احمر گلستان، حجت الاسلام و المسلمین دیلم اظهار کرد: کار هلال احمر خداپسندانه است‌ لباس هلال احمر لباس خدمتگزاری است. وقتی خداوند بخواهد انسانی را ارتقا بدهد خدمت به مردم را نصیب او می‌کند، هلال احمر نماد آسمانی است و آنچه از طرف خداوند برای انسان‌ها فرستاده شود از آسمان‌ها به زمین است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان افزود: اینکه در حوادث نیروهای هلال احمر به مردم حادثه دیده کمک می‌کنند و آنها را نجات می دهند در واقع حفظ کرامت انسانی است باعث خوشحالی آنها و خانواده‌هایشان می‌شوند این موضوع رضایت خداوند را در پی دارد و جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت روز حراست خاطر نشان کرد: در خصوص فضیلت و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر حضرت علی علیه السلام می فرمایند: همه اعمال نیک و حتی جهاد در راه خدا در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر مثل قطره در مقابل دریاست.
حجت الاسلام دیلم در ادامه افزود: خداوند اولین آمر به معروف و پس از آن امام حسین(ع) است که می فرماید «قیام کرده‌ام تا اینکه امر به ‌معروف و نهی از منکر کنم». امر معروف و نهی از منکر واجب عینی است همه باید به آن عمل کنیم. امروز موضوع عفاف و حجاب را همه ما باید برای حفظ حرمت آن همت کنیم. بنابراین عمل به امر به معروف و نهی از منکر وظیفه یکایک ماست. امیدواریم بتوانیم از ظرفیت هلال احمر در این خصوص استفاده کنیم.
در بخشی از جلسه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در خصوص اجرای برنامه‌های ماه محرم که نوعی امر به معروف و نهی از منکر است هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و با سیاه پوش کردن تمامی مراکز اداری در ستاد شعب و پایگاه‌های امدادونجات به استقبال محرم خواهیم رفت.
حجت الاسلام‌ والمسلمین مهدوی افزود: همچین با بهره مندی از ظرفیت امامان جماعت شعب برنامه‌های بصیرتی و مذهبی به خوبی انجام خواهد شد و برای اجرای برنامه‌های هیات حضرت علی اکبر علیه السلام هماهنگی لازم انجام شده است‌.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ابتدای جلسه گفت: اینکه خداوند هلال احمری‌ها را در مسیری قرار داده که نجات جان انسان به‌وسیله آنها انجام شود یک مسئولیت خطیر و افتخاری است که نصیب شان شده است.
قاسم غریب آبادی افزود: در حوادث مختلف جاده، کوهستان، گم شدگی‌ها که انسان‌ها مستاصل می‌شوند و نجاتگران هلال احمر در کوتاهترین زمان خود را به آنها می رسانند و نور امید را در دلها روشن می‌کنند با ارزش ترین نعمت است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: افتخار ما این است تمامی‌کارکنان و داوطلبان استان در کلام، رفتار و پوشش حجاب و عفاف را رعایت می‌کنند و در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
وی در ادامه با گرامیداشت روز حراست و قدردانی از زحمات همکاران این حوزه گفت: با همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان، تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های ایام محرم همچون دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اندیشیده شده است و با کیفیت اجرا خواهد شد.
 
 

لباس هلال احمر نماد خدمتگزاری است و کار آن رضایت خدا را به دنبال دارد

لباس هلال احمر نماد خدمتگزاری است و کار آن رضایت خدا را به دنبال دارد

لباس هلال احمر نماد خدمتگزاری است و کار آن رضایت خدا را به دنبال دارد

لباس هلال احمر نماد خدمتگزاری است و کار آن رضایت خدا را به دنبال دارد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .