عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصادف نیمه شب در جاده کلاله به مراوه تپه ۷ مصدوم برجا گذاشت


تصادف نیمه شب در جاده کلاله به مراوه تپه ۷ مصدوم برجا گذاشت

تصادف نیمه شب در جاده کلاله به مراوه تپه ۷ مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: براثر تصادف دو خودروی سواری در جاده کلاله به مراوه تپه ۷ نفر مصدوم و در پی آن یک تیم از امدادگران هلال احمر اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۸ نیمه شب یکشنبه ۲۵ تیر، براثر تصادف پراید با پژو پارس در جاده کلاله به مراوه تپه، بعد از کارخانه آرد ۷ نفر مصدوم شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: گزارش این تصادف از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد و در پی آن یک تیم از پایگاه امدادونجات سه راهی گالیکش_کلاله یادمان مرحوم حاج امیر ابراهیمی‌به عنوان تیم پشتیبانِ اورژانس به محل حادثه اعزام شد.
وی خاطر نشان کرد: امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه دو نفر از مصدومان که یک نوزاد ۴ ماهه و یک دختر ۱۵ ساله بودند را به بیمارستان رسول اکرم کلاله(ص) انتقال دادند و ۵ مصدوم هم از سوی اورژانس اتتقال داده شد. عملیات ساعت ۱:۵ به پایان رسید.
وی در پایان از رانندگان خواست برای حفظ جان خود و سرنشینان خودرو، حتی الامکان از رانندگی در شب که دید کافی وجود ندارد پرهیز کنند. مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان(EOC) با سامانه تلفنی ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هموطنان است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .