عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت ۱۱۳ امدادگر گلستانی در پوشش امدادی تاسوعا و عاشورا


مشارکت ۱۱۳ امدادگر گلستانی در پوشش امدادی تاسوعا و عاشورا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پشتیبانی امدادی مراسمات تاسوعا و عاشورا با مشارکت ۱۱۳ نیروی امدادی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، کارکنان و اعضای داوطلب هلال احمر استان از آغاز محرم در مساجد، تکایا و هیئت های مذهبی در کنار مردم هستند و خدمات داوطلبانه ارائه می دهند همچنین در مرکز استان و شهرستان ها با همکاری هیئت حضرت علی اکبر(ع) و دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) را برگزار کرده و ارادت خود به ابا عبدالله حسین نشان دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این‌باره گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی امسال ۱۱۳ نیروی امدادی کادر و داوطلب برای پشتیبانی امدادی مراسمات و پوشش حوادث احتمالی‌‌ در مکان های از پیش اعلام شده حضور دارند.
قاسم غریب آبادی با اشاره به آمادگی نیروهای عملیاتی استان برای روزهای پیش‌ِرو افزود: در این مراسمات ۱۹ خودروی کمکدار و سواری و ۶ دستگاه موتور سیکلت بکارگیری می شود.
وی خاطر نشان کرد: تیم های سحر جوانان استان با برپایی ایستگاه سلامت و آموزش در مساجد، تکایا و هیئت های مذهبی در کنار عزاداران حضور دارند. ضمن اینکه در برپایی و ارائه خدمات در ایستگاه های صلواتی مشارکت می کنند.
همچنین سایت مجازی هلال احمر به آدرس khadem.ir با آموزش آمادگی، ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم آگاهی های لازم را در اختیار عزاداران قرار داده تا با رعایت موارد ایمنی در هیأت‌ها و تکایا و آمادگی در برابر مخاطرات احتمالی، شرایط برگزاری باشکوه‌تر مراسمات مربوط به ایام محرم و صفر شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .