عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک گام تا راه اندازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرستان گنبد کاووس/تکمیل پروژه نیمه تمام فاضلاب در دومین شهر پرجمعیت استان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان :

یک گام تا راه اندازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرستان گنبد کاووس/تکمیل پروژه نیمه تمام فاضلاب در دومین شهر پرجمعیت استان

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از راه اندازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره 9 شهرستان گنبد کاووس از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری پس از سه دهه وقفه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان؛ ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر گفت: اهتمام دولت سیزدهم برای تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشور از جمله پروژه ملی جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب گنبدکاووس که از شروع ساخت آن سه دهه  می گذرد با توجه به اعتبار تخصیص یافته از محل سفر ریاست محترم جمهوری با همت و تلاش همه دستندرکاران آغاز می گردد .
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیان داشت: اجرای طرح‌های شبکه جمع آوری فاضلاب به سبب جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و تامین بخشی از نیاز آبی صنعت، کشاورزی و خدمات یکی از اولویت‌های فعلی کشور است که باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.
رحیمی در بخش دیگری تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین اولویت شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در اجرای پروژه های نیمه تمام و با توجه به مطالعات چند ساله مردم فهیم شهرستان گنبد کاووس ، در پی تخصیص اعتبار اولیه جهت تکمیل پروژه فوق از محل سفر ریاست جمهوری به استان تکمیل تصفیه خانه فاضلاب جهت بهره برداری در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون عملیات ترمیم  7000متر خط انتقال و تکمیل ایستگاه پمپاژ شماره 9 انجام و به زودی وارد مدار بهره برداری قرار می گیرد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها در شهرستان گنبد کاووس جمعیت بالغ بر 30هزار نفر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار خواهند گرفت که شاخص بهره مندی فاضلاب در استان افزایش می یابد .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .