عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه ی ما برای توسعه حمل و نقل ریلی باید کمک کنیم


همه ی ما برای توسعه حمل و نقل ریلی باید کمک کنیم

 

نماینده علی آباد کتول فاضل آباد در مجلس شورای اسلامی با سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق ۲ دیدار و در راستای فعالیتهای حوزه ریلی مطالبی عنوان و به گفتگو پرداختند .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن منطقه شمالشرق۲ ، نماینده مردم علی آباد کتول ،فاضل آباد و کمالان در مجلس شورای اسلامی با سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق ۲ دیدار و در مورد مسائل مراودات ریلی و مباحث تجاری ایران و کشورهایcisگفتگو نمودند .

در این دیدار رحمت الله نوروزی ، گفت : همه نمایندگان برای منطقه آزاد اینچه برون که به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده بود زحمات و تلاش های زیادی انجام داده ایم که در استان گلستان همه ی مابه توسعه حمل و نقل ریلی نیزباید کمک کنیم که مردم نیاز به خدمت صادقانه و خالصانه و جهادی در حوزه ریلی نیز نیازمندند چه در اینچه برون و چه در کل شبکه ریلی استان  و برای مردم هر کاری انجام دهیم باز کم است که خدمت به مردم، مهم ترین وظیفه همه مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است . 

وی افزود : تصویب منطقه آزاد و وجود خطوط ریلی و افزایش زیرساختهای مختلف راه آهن در حوزه استحفاظی این اداره کل در اینچه برون و کل استان می تواند اقتصاد و اشتغالزایی استان و راه آهن شمال شرق2 را فعال وشکوفاتر نماید و شاهد افزایش مراودات ریلی ( صادرات - واردات -ترانزیت  محموله ها  ) در ابعاد بیشتر بین کشورهای مختلف آسیایی با کشور عزیزمان باشیم.

در ادامه محمد رضا حبیبی ، سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق۲ نیز گزارشی از فعالیتهای اداره کل راه آهن استان گلستان ارائه نمود و افزود : اداره کل راه آهن شمال شرق۲همواره در راستای شکوفایی اقتصاد استان گلستان قدمهای خوبی برداشته وبا ایجاد سکوهای تخلیه و بارگیری -افزایش خطوط فرعی و اصلی و جذب سرمایه گذار وشناسایی مراکز و چشمه های بار و اتصال خط عریض و همچنین فعال کردن جایگاه تخلیه و بارگیری در بندر ترکمن و ایجاد اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم و فعال کردن اقتصاد منطقه و... تاثیر مثبت خود را در شکوفایی اقتصادی کل استان،  وشمال کشوررا نشان داده است.

سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق۲ همدلی و همراهی و حمایت همه مسئولین و حضور سرمایه گذاران را از مهم ترین عوامل پیشرفت اقتصادی و اشتغالزایی استان مخصوصاحوزه ریلی و بخش راه آهن دانست.

 

 


 


 





نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 227
  • کد خبر : 104081