عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان به مناسبت روز جهانی جنگلبان

به مناسبت روز جهانی جنگلبان؛

پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان به مناسبت روز جهانی جنگلبان

مدیرکل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری گلستان به مناسبت فرا رسیدن ۹ مردادماه روز جهانی جنگلبان، طی پیامی این روز را به همه جنگلبانان کشور و بخصوص جنگلبانان گلستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، متن پیام حمید سلامتی به مناسبت روز جنگلبان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

محافظین زمین جنگلبانانی هستند که با سپر کردن خود از ریشه ها و شاخ و برگ های درختان حفاظت می کنند تا نکند درختی از خانواده جنگل کم شود، منابع طبیعی آسیب ببیند و آتشی به جان سبزه ها بیفتد.

جنگلبانان؛ ایثارگران بی نام و نشانی هستند که تعلق خاطر خاصی نسبت به عرصه‌های ملی دارند و با تمام موانع و مشکلات که بر سر راه آنان قرار دارد شبانه روز برای حفاظت از عرصه‌های ملی تلاش می‌کنند و در شرایط آب و هوایی سخت و گرمای شدید با امکاناتی محدود حفاظت از جنگل ها، مراتع و عرصه‌های منابع طبیعی را بر عهده دارند.

از آنجایی که جنگلبانان این قشر پرتلاش و زحمتکش در خط مقدم پاسداری از میراث طبیعی کشور هستند و با فداکاری و ایثارگری‌های خود در راه حفاظت و صیانت از انفال از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، به دنبال این فداکاری‌ها امروز عنوان پر افتخار (مدافعان حریم طبیعت) را برای خود برگزیده اند.

اینجانب با گرامیداشت این روز بزرگ یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگل و با آرزوی سلامتی برای جانبازان محافظ منابع طبیعی، از آفریدگار طبیعت برای جنگلبانان سخت کوش مان در سراسر کشور آرزوی توفیق روز افزون سلامتی و تندرستی خواستارم و روز مدافعان حریم طبیعت را به تمام همکاران و تلاشگران و حافظان منابع طبیعی گلستان تبریک عرض نموده و برخود لازم میدانم از زحمات بی شائبه جنگلبانان و قرقبانان قدردانی نمایم و یادی کنیم از تمامی شهدای منابع طبیعی که با نثار جانشان از این میراث طبیعی حفاظت کردند.

من هم یک جنگلبانم

حمید سلامتی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .