عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام بیش از ۹ میلیون دلار سرمایه‌گذار خارجی در گلستان

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

انجام بیش از ۹ میلیون دلار سرمایه‌گذار خارجی در گلستان

انجام بیش از ۹ میلیون دلار سرمایه‌گذار خارجی در گلستان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: در سال گذشته توانستیم ۵ سرمایه گذار خارجی در استان جذب کنیم که بیش از ۹ میلیون دلار در گلستان سرمایه گذاری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، روح‌الله صلبی با حضور در خبرگزاری ایلنای گلستان اظهار کرد: این استان با وجود هفت اقلیم، ۸۶۰ هزار هکتار عرصه مرتعی، ۱۰۰ کیلومتر ساحل دریای خزر، بیش از ۶۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی و تولید ۹۰ نوع محصول، آماده استقبال و جذب سرمایه گذاری خارجی است.

وی ادامه داد: در سال گذشته توانستیم ۵ سرمایه گذار خارجی در استان جذب کنیم که بیش از ۹ میلیون دلار در گلستان سرمایه گذاری کردند. این جذب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنایع پلیمر، آبزی‌پروری، ساخت پروفیل و لامپ ال‌ای‌دی بوده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴ میلیون یورو معادل ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار مجوز سرمایه گذاری برای گلستان صادر شده است. اداره کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان یک تسهیلگر در بخش سرمایه گذاری ورود می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲ سال اخیر در گلستان ۵۰ هزار میلیارد تومان به تجار، فعالان اقتصادی و... تسهیلات بانکی پرداخت شده است. از این رقم ۹۴ درصد از سوی بانک‌های تابع بانک مرکزی تسهیلات به مردم استان پرداخت شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اقتصاد و دارایی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .