عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل ثبت احوال استان با فرماندار شهرستان مینودشت


دیدار مدیرکل ثبت احوال استان با فرماندار شهرستان مینودشت

مطیع به پروژه سببی و نسبی اشاره کرد و گفت : انجام پروژه سببی و نسبی ، پایگاه خانواده شکل می گیرد و دسترسی به اطلاعات خانواده با نصب سامانه سهیم امکان پذیر است.

روز چهارشنبه هجدهم مرداد 1402 مدیرکل به همراه رییس اداره حراست ثبت احوال استان و رییس اداره ثبت احوال شهرستان مینودشت با فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان به موضوع تغییر نشانی و تکالیف ثبت و ارائه دهندگان خدمات در سال 1402 اشاره کرد و گفت: اقامتگاه قانونی اشخاص همان نشانی مندرج در پایگاه سازمان ثبت احوال بوده و دستگاه های خدمات دهنده به هیچ عنوان حق دریافت نشانی افراد را به غیر از سرویس الکترونیکی ثبت احوال ندارند.

مطیع در ادامه به پروژه سببی و نسبی اشاره کرد و گفت : انجام پروژه سببی و نسبی ، پایگاه خانواده شکل می گیرد و دسترسی به اطلاعات خانواده با نصب سامانه سهیم امکان پذیر است.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان به پروژه گنجینه مفاخر استان اشاره کرد و گفت : موضوع ایجاد گنجینه مفاخر با اقبال استاندار و مسئولین ذیربط قرار گرفت و با ایجاد آن مفاخر معاصر استان در معرض تماشا و بهره برداری دانش پژوهان قرار می گیرد. 

ملکان فرماندار شهرستان مینودشت از حسن عنایت مدیرکل ثبت احوال تشکر و قدردانی کرد و گفت : ثبت بهنگام وقایع و وصل شدن دستگاه های اجرایی به ثبت احوال اتفاق خوبی است و کمک می کند که برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .