عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتبارات گنبدکاووس در دولت سیزدهم 5 برابر شد


اعتبارات گنبدکاووس در دولت سیزدهم 5 برابر شد

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اعتبارات شهرستان گنبدکاووس در سال جاری به نسبت سال 99 (آغاز دولت سیزدهم) بیش از 5 برابر رشد داشته که ایمن سازی راههای شهرستان نیز با بیش از 137 میلیارد تومان رقم خورده است.

عادل مصدقی در شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه یکهزار و 184 کیلومتر انواع راه در گنبد وجود دارد که 75 درصد آن، روستایی و فرعی و 25 درصد آن، اصلی است، افزود: کلنگ زنی پروژه 45 میلیارد تومانی حدفاصل گنبد تا شهرک صنعتی با پیگیری و حمایت استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس و برگزاری مناقصه احداث یک پل با 25 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار در نقاط سیل گیر شهرستان طی حضور کمیسیون عمران در استان نیز از اقدامات مهم شهرستان است.

مصدقی ادامه داد: از محل مصوبات سفر نیز، جهت کمک به تکمیل دوربرگردان پشمک پناه ده در محور گنبد –مینودشت از محل اعتبارات وزارت نفت به میزان 10 میلیارد تومان و ایمن سازی محور گنبد-اینچه برون با تخصیص اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون تومان به انجام رسیده است.

به گفته وی، بیش از 115 میلیارد تومان در سال 1401 و 15 میلیارد تومان هم در سال 1400 از محل سفر ریاست جمهوری برای شهرستان اختصاص یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز راه ماسانکوب گنبد در برنامه قرار گرفته که با همکاری تیپ 60 گنبد وارد عملیات اجرایی می شود.

 


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .