عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان کردکوی دیدار کرد


مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان کردکوی دیدار کرد

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان کردکوی دیدار کرد

 مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در روز دوشنبه بیست و سوم مرداد 1402 در دیدار با فرماندار شهرستان کردکوی به آمار متقن ثبت احوال اشاره کرد و گفت : ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی و انتشار آمار انسانی توسط ثبت احوال ، آمار آن کاملاً متقن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال استان گلستان مدیر کل ثبت احوال در دیدار با فرماندار شهرستان کردکوی ، فعالیت ها و مأموریت های اولویت دار ثبت احوال استان گلستان را برشمرد و اظهار داشت ثبت بهنگام وقایع حیاتی از ضروریات ثبت احوال می باشد.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در روز دوشنبه بیست و سوم مرداد 1402 در دیدار با فرماندار شهرستان کردکوی به آمار متقن ثبت احوال اشاره کرد و گفت : ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی و انتشار آمار انسانی توسط ثبت احوال ، آمار آن کاملاً متقن است. 

مطیع گفت : ثبت احوال در خیلی از سیاست گذاری ها تأثیر گذار است و بدون حضور ثبت احوال امکان ارائه خدمت از سوی دستگاه های اجرایی تقریباً غیرممکن است.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در ادامه و در راستای پوشش کامل وقایع حیاتی و الزمات آن ، اشاره به محصور بودن آرامستان ها و خواستار تعیین متولی آرامستان ها شد.

دبیر شورای هماهنگی ثبت احوال استان گلستان به قانوان الزام ثبت تغییر نشانی اشاره کرد و گفت : اقامتگاه قانونی اشخاص همان نشانی مندرج در پایگاه سازمان ثبت احوال بوده و دستگاه های خدمات دهنده به هیچ عنوان حق دریافت نشانی افراد را به غیر از سرویس الکترونیکی ثبت احوال ندارند.

وی گفت : کارکنان ثبت احوال بی حاشیه به امورات مردم رسیدگی می کنند و کمترین هزینه را برای دولت دارد.

وی اضافه کرد : اقدام خاص ثبت احوال استان گلستان طرح گنجینه مفاخر است که در کنار سایر امورات در دستور کار است.

فرشته ترک فرماندار شهرستان کردکوی از حسن عنایت مدیرکل ثبت احوال تشکر کرد و گفت : هدف همه ما خدمت به کشور می باشد. 

ترک گفت : رویه های ثبت احوال مناسب بوده و خیلی خوب عمل کرده است ، وی تصریح نمود : در راستای تکریم ارباب رجوع ، خدمت به مردم و امیدآفرینی در این مقطع از ضروریات می باشد.

 

 

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان کردکوی دیدار کرد

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان کردکوی دیدار کرد

 



 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .