عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احیاء و بازسازی 4 حلقه چاه آب مجتمع گل افرا شهرستان بندرگز

سرپرست آبفا گلستان خبر داد :

احیاء و بازسازی 4 حلقه چاه آب مجتمع گل افرا شهرستان بندرگز


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از احیاء وبازسازی 4 حلقه چاه آب در مجتمع گل افرا شهرستان بندرگز در راستای رفع کمبود آب شرب خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: این عملیات شامل ویدئومتری ، ترمیم لوله جدار ، احیاء و رفع انسداد لوله ها و لایروبی به روش ایرلیفت بوده است .
سرپرست شرکت آبفا گلستان افزود : مرمت و بازسازی چاه های قدیمی که بیش از 20سال از مدار بهره برداری خارج گردیده بود با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و مدیریت امور آبفا شهرستان بندرگز در حال احیاء و بازسازی می باشد .
رحیمی در ادامه گفت : با انجام عملیات  مرمت و بازسازی 4 حلقه چاه آب مجتمع گل افرا از آبدهی چاه های مذکور جهت آبرسانی برای ،  روستاهای باغو ، کارکنده ، قره سو ، حسین آباد ، محمد آباد ، باغو کناره ، ابراهیم آباد و همچنین برای شهر بندرگز استفاده می شود .
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان افزود : در صورت احیای 4حلقه چاه مجتمع گل افرا پیش بینی می گردد 20لیتر بر ثانیه بر ظرفیت منابع تامین آب شرب این مجتمع اضافه گردد که با توجه به احیای آب مورد نظر اجرای عملیات خطوط انتقال و رینگ نمودن بعضی از نقاط آب شرب مازاد تا 6 روستای دیگر را تحت پوشش خواهد دهد .
لازم به ذکر است با انجام عملیات احیا و بازسازی چاه های فوق جمعیتی بالغ بر  6000 نفر از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند .
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .