عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پلمپ و جمع آوری 71 تجهیز غير استاندارد شهربازی ها در گرگان


پلمپ و جمع آوری 71 تجهیز غير استاندارد شهربازی ها در گرگان

پلمپ و جمع آوری 71 تجهیز غير استاندارد شهربازی ها در گرگان

مدیر کل استاندارد گلستان از پلمپ و جمع آوری 71 دستگاه تجهیزات بازی شهربازی ها در 5 ماهه اول سال جاری  در سطح شهرگرگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان، کارشناسان استاندارد گلستان طی دو مرحله از 83 تجهیز مستقر در 17 شهربازی گرگان بازرسی کردند.
وی افزود: در بازرسی های بعمل آمده، 65 تجهیز بازی غیراستاندارد شناسایی و پلمب و 6 تجهیز غیر استاندارد به دلیل عدم اخذ تاییدیه استاندارد جمع آوری شد.
مدیر کل استاندارد گلستان با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری هستند، عنوان کرد: استفاده از تجهیزات فاقد تاییدیه ایمنی توسط بهره برداران ممنوع میباشد، لذا با عنایت به این موضوع تجهیزات نصب شده در مراکز تفریحی باید دارای استاندارد ساخت، نصب و بهره برداری باشد.
دبیرشورای استاندارد گلستان با بیان اینکه افزايش ايمني تجهيزات بازي پارک‌ها و شهربازي‌ها نيازمند همکاري بيشتر مسئولان ذيربط است،خاطر نشان کرد: از مسئولين و ارگان‌هاي ذيربط از جمله شهرداري‌ها خواستاريم که به اين موضوع توجه و اهتمام ويژه‌اي داشته باشند و اقدامات لازم را در خصوص استاندارد سازی تجهیزات پارکها و زمین های بازی به‌عمل آورند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بهره برداران و مالکین می بایست تصویری از گواهینامه استاندارد صادر شده برای آن تجهیز را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفاده کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب نمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .