عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مرکز پاسخگویی سامد

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

حضور مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مرکز پاسخگویی سامد

دراستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در پاسخگویی به سوالات مردمی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان روز چهارشنبه مورخ 1 شهریور ماه، از ساعت 9 صبح الی 11 همراه با استاندار گلستان با حضور در مرکز پاسخگویی سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت) به سوالات مردم استان در خصوص مسائل مربوط به حوزه راه و مسکن پاسخ می دهد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همراه با دکتر زنگانه استاندار گلستان و جمعی از مدیران حوزه راه و مسکن گلستان به منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه به سوالات و درخواست های مطرح شده از سوی مردم استان در مرکز سامد حضور خواهد یافت.

متقاضیان می توانند در ساعت ذکر شده ضمن برقراری ارتباط با تلفن 111 و انتخاب کد 3 ، با مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به صورت مستقیم تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

گفتنی است معاونین این اداره کل نیز به منظور پاسخگویی به درخواست های مردمی و موضوعات مطروحه، در مرکز سامد حضور خواهند داشت.

لازم به ذکراست سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان استان طرح و پیگیری نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .