عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانش آموزان شاهد و ایثارگر گلستان تشویق می‌شوند


دانش آموزان شاهد و ایثارگر گلستان تشویق می‌شوند

 مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: با تخصیص ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار، دانش آموزان شاهد و ایثارگر استان گلستان با توجه به معدل تشویق می شوند.

به گزاش ایثار واحد گلستان، محمد جهانی گفت: تشویق و تجلیل یکی از عوامل موثر در روند یادگیری و بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان محسوب می شود و در فرآیند آموزش هر جا که سطح پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به سطحی از دانش یا مهارت برسد که با جایگاه قبلی تفاوت قابل درک و معناداری پیدا کند لازم است این موفقیت مورد توجه قرار گرفته و برای تثبیت و گسترش آن اقداماتی صورت پذیرد.

 وی اهداف این طرح را توجه، تشویق و تجلیل از دانش آموزان ممتاز و کوشا، شناسایی استعدادهای برتر علمی و حمایت از آنان و فراهم کردن زمینه رقابت سالم و سازنده علمی و فرهنگی بین دانش آموزان بر شمرد و گفت: جامعه آماری تحت پوشش این طرح شامل فرزندان شهدا و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر است.

 جهانی افزود: در حال حاضر با ارسال بخشنامه به شهرستان ها و بر اساس جدول مشخص شده با دریافت کارنامه ها این تشویق انجام خواهد شد.

 جهانی تصریح کرد: البته در حال برنامه ریزی هستیم با توجه به آمار، یک همایش استانی تحت عنوان تجلیل از برترین های دانش آموزان شاهد و ایثارگر در استان برگزار کنیم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .