عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصلاح و توسعه بیش از 77 هزار متر شبکه آبرسانی در شهرستان کلاله

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون انجام شد :

اصلاح و توسعه بیش از 77 هزار متر شبکه آبرسانی در شهرستان کلاله

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از توسعه بیش از 77 هزار متر شبکه آبرسانی در راستای تامین آب پایدار از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در شهرسان کلاله خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، " ابوالفضل رحیمی " با اعلام این خبر اظهار داشت :  در این مدت و در راستای تامین آب پایدار بیش از 65هزار متر در شهرستان کلاله و روستاهای تحت پوشش  عملیات توسعه شبکه آبرسانی و بیش از 12هزار متر اصلاح شبکه انجام گردید.                          
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد : در راستای رفع مشکل آب شرب و پایداری منابع تامین  در این شهرستان و روستاهای تحت پوشش حفر و تجهیز 4 حلقه چاه آب شرب و همچنین بهسازی و تعویض الکتروپمپ 40حلقه چاه دیگر پایان یافت .
 این مقام مسئول استاندارد سازی 167 مورد انشعاب آب مشترکین ، تعویض 62مورد انشعاب فرسوده ، رفع 1937 مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب و رفع 1490مورد اتفاقات انشعابات  با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده امور آب و فاضلاب شهرستان کلاله  از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون می باشد.
این مقام مسئول تصریح کرد: احداث 8 باب مخزن بتنی و پیش ساخته ذخیره آب شرب با حجم 1700متر مکعب دیگر اقدامات صورت گرفته از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این شهرستان بوده است . 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .