عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تداوم خدمات مسافری گلستان به زائران حرم رضوی

با حضور در وبینار هماهنگی استان های همجوار خراسان رضوی اعلام شد:

تداوم خدمات مسافری گلستان به زائران حرم رضوی

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان آغاز طرح جابه جایی زائران حرم رضوی از روز گذشته در استان، گفت: از شب گذشته تاکنون با اعزام یکهزار و 845 زائر بوسیله 89 دستگاه اتوبوس از استان به مقصد مشهد مقدس ، خدمات دهی به زائران در حال اجراست.

عادل مصدقی به اتفاق معاون مدیریت توسعه و منابع و روسای ستادی اداره کل با شرکت در وبینار هماهنگی ستاد مرکزی با استان های همجوار خراسان رضوی برای خدمات دهی هرچه بهتر به زائران امام رضا(ع)، افزود: به دلیل حجم ترددها و تامین ایمنی و روان سازی ترافیک محورها، گشت های راهداری و ترابری از غرب تا جنگل گلستان بطول 230 کیلومتر محور بزرگراهی حضور پررنگ و فعال دارند.

به گفته وی، ایمن سازی، منظرآرایی و تامین روشنایی محورها بویژه در شب مهمترین فعالیت هایی است که راهداران برای برقراری ایمنی و تردد روان محورها در حال اجرا دارند.

مصدقی ادامه داد: امسال برای اولین بار پویش راه نجات در مسیر جنگل گلستان در مجتمع خدماتی رفاهی لوه برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و استراحت و ایمنی زائران با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده ای دایر شده است.

این مقام مسوول گلستانی از مسافران و زوار امام همام خواست که در صورت مشاهده و هرگونه موارد خارج از مقررات و قوانین جاده ای با سامانه گویای 141 در طول شبانه روز تماس داشته و مراتب را جهت بررسی و پیگیری اعلام کنند.

 


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .