عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراجعه ۱۲ هزار نفر به درمانگاه اربعینی شهید صلح هلال احمر گلستان در عمود ۱۱۲۰


مراجعه ۱۲ هزار نفر به درمانگاه اربعینی شهید صلح هلال احمر گلستان در عمود ۱۱۲۰

مراجعه ۱۲ هزار نفر به درمانگاه اربعینی شهید صلح هلال احمر گلستان در عمود ۱۱۲۰

درمانگاه شهید صلح هلال احمر گلستان مستقر در عمود ۱۱۲۰ مسیر نجف به کربلا از پنجم شهریور تا امروز به ۱۲ هزار نفر از زائرین خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی ارائه داد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، مسئول درمانگاه شهید صلح در این‌باره می‌گوید: ۶۴ نفر اعم از پزشک، پیراپزشکی، عوامل پشتیانی و اجرایی از استان گلستان در حال خدمت رسانی هستند. این درمانگاه با توجه به اینکه در ۱۵ کیلومتری کربلا قرار دارد در روزهای منتهی به اربعین حسینی بر تعداد مراجعین آن افزوده می‌شود و تا کنون به ۱۲ زائر خدمات ارائه کرده است.
دکتر استیری گفت: با نزدیک شدن به اربعین روزانه بیش از ۲ هزار نفر زائر از خدمات درمانگاه بهره‌مند می‌شوند. با عنایت به اینکه زائرین بخش اعظمی از پیاده روی مسیر را حدفاصل شب تا صبح انجام می دهند، تعداد مراجعین در این ساعات به اوج خود می رسد.
وی خاطر نشان کرد: از شروع خدمات، ۸ بیمار با آمبولانس مستقر در درمانگاه به بیمارستان الحسین کربلا اعزام شدند.
مسئول درمانگاه شهید صلح هلال احمر گلستان تاکید کرد: گرمازدگی، تاول پا، درد های عضلانی، سرماخوردگی و بیماری‌های گوارشی دلیل عمده مراجعین به درمانگاه است که تیم های اعزامی‌به صورت ۲۴ ساعته با بخش های پذیرش، اتاق تریاژ، ویزیت پزشک، خدمات داروئی و بهداشتی، اتاق احیا، بهداشت آب و غذا، تزریقات‌ و پانسمان به خواهران و برادران زائر خدمت می‌کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .