عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دو تصادف در آزادشهر و رامیان با ۸ مصدوم


دو تصادف در آزادشهر و رامیان با ۸ مصدوم

دو تصادف در آزادشهر و رامیان با ۸ مصدوم

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: امروز ۲۳ شهریور ماه، در پی دو تصادف در جاده‌های آزادشهر و رامیان ۸ نفر مصدوم شدند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، رضا حاجیلری با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه دو تصادف در آزادشهر و رامیان به وقوع پیوست که با گزارش اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، نجاتگران پایگاه‌های شش آب و خوش ییلاق با دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در حادثه اول ساعت ۱۴:۳۷ تیبا و خودروی جیلی در جاده خوش ییلاق به شاهرود، نرسیده به امامزاده تیل آباد تصادف و ۳ نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: نجاتگران پایگاه خوش ییلاق پس از انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را انتقال و یک نفر را به صورت سرپایی مداوا کردند.
حاجیلری خاطر نشان کرد: در حادثه‌ دوم ساعت ۱۷:۳۹ دو خودروی پراید و لیفان در جاده رامیان به شاهرود حوالی روستای رضی تصادف کرده که بر اثر آن ۵ نفر مصدوم شدند. امدادگران پایگاه شش آب پس از انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر انتقال دادند. ۳ مصدومِ دیگر را هم اورژانس انتقال داد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیرعامل هلال احمر گلستان مطرح کرد؛
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .