عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مطابق با شرایط جامعه ویژه جوانان برنامه‌ریزی کنید

حجت الاسلام والمسلمین معزی خطاب به ائمه جماعت هلال احمر:

مطابق با شرایط جامعه ویژه جوانان برنامه‌ریزی کنید

مطابق با شرایط جامعه ویژه جوانان برنامه‌ریزی کنید

نماینده رهبر معظم انقلاب در نشست هم اندیشی با ائمه جماعت سه استان گلستان، مازندران و سمنان ضمن بیان اهمیت برپایی نماز بر ضرورت ترویج اخلاق  نیکو و حسنه میان مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، نشست هم اندیشی ائمه جماعت هلال احمر استان‌های گلستان، مازندران و سمنان به صورت منطقه‌ای در گلستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین معزی برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین معزی خطاب به ائمه جماعت سه استان با اشاره به اهمیت اقامه نماز میام مردم اظهار کرد: امام حسین(ع) برای اقامه نماز قیام کرد و این فریضه الهی در دین اسلام از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی بر این مساله تاکید کرد که این مهم با برنامه و با به کاربردن روش‌های صحیح فرهنگی و تربیتی امکان‌پذیر است.
توجه به بهره‌گیری از فضای مجازی، بردباری و خوش‌رویی با نمازگزاران و به‌روزرسانی دانش دینی از دیگر موضوعات مورد اشاره نماینده رهبر معظم انقلاب در این نشست بود.
در این نشست گفتمان تبیینی ائمه جماعات  نماینده رهبر معظم انقلاب همچنین بر لزوم‌ مناسب‌سازی فضای نمازخانه‌ها تاکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت در ادارات گفت: نماز در اول وقت برپا شود و در عین حال زمان را طوری برنامه ریزی کنید که کار مردم در اولویت باشد، همچنین  با بیان مساله‌های کوتاه آگاهی مردم را نسبت به احکام دین ارتقاء دهید.
حجت الاسلام والمسلمین معزی به برخورد نیکو با مردم تاکید کرد و بیان داشت: در مراوده با تمامی کارکنان و نیروها اخلاق خوش را ترویج دهید، کارمندان باید بدانند در هر شرایطی با اخلاق خوش با مردم رفتار کنند.
نماینده رهبری با اشاره به محدودیت منابع و امکانات تصریح کرد: برای تبلیغ دین از کمترین امکانات بهره بگیرید و برای جوانان جذابیت ایجاد کنید و این را بدانید زمانی تبلیغ شما اثرگذار خواهد بود که مطابق با شرایط روز و خواسته های نسل جوان باشد.
وی در ادامه افزود: یکی از معضل‌های امروز جامعه از هم پاشیده شدن خانواده ها و گرایش جوانان به اعتیاد است.
حجت الاسلام‌والمسلمین در تکمیل سخنان خود گفت: در هلال احمر تعداد زیادی جوان حضور دارند که باید برای آنها برنامه ریزی کرد تا به سلامت جامعه کمک کنیم.
لازم به ذکر است در این نشست، حاضران به ارائه گزارش عملکرد، نکات و پیشنهادهایی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی در جمعیت هلال احمر پرداختند.

مطابق با شرایط جامعه ویژه جوانان برنامه‌ریزی کنید

 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .