عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایمن سازی 4 دوربرگردان راههای گلستان درحال انجام است

در راستای افزایش ضریب ایمنی و بهبود کیفیت راهها:

ایمن سازی 4 دوربرگردان راههای گلستان درحال انجام است

دولت سیزدهم ۲ هزار میلیارد ریال برای ایمن‌سازی جاده‌های گلستان هزینه کرد - ایرنا

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ایمن سازی 4 دوربرگردان در طول راههای استان با اعتبار 600 میلیارد تومان طی سال جاری خبرداد. 

ابوطالب جلینی کرد به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: دوربرگردان های ده حسن خان در محور مینودشت-گنبد و دوربرگردان پشمک پناه ده در محور گنبد-داشلی برون با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، دوربرگردان سعدآباد در محور علی آباد-آزادشهر با 85 درصد پیشرفت و دوربرگردان اسلام آباد(سه راهی زندان) در محور گنبد-مینودشت با 90 درصد پیشرفت فیزیکی جزو این عملیات محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه امنیت ترافیکی محورها در نقاط مستعد تصادف برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای مهمترین دلیل اجرای این دوربرگردان ها بوده است، افزود: عملیات ایمن سازی این محورها شامل احداث دیواره ضامن و احداث ابنیه فنی و لایه های زیرسازی و روسازی بوده که با شرایط جدید ترافیکی و نقشه های روز راهسازی همخوانی دارد.

طول راههای گلستان بالغ بر 5 هزار و 250 کیلومتر است که طی چندسال اخیر ساخت 10 دستگاه دوربرگردان در تعهد اداره کل، 10 دستگاه در تعهد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل استان و 4 دستگاه نیز در دست اقدام است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .