عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهداء خون مدیرکل و کارکنان استاندارد گلستان در هفته استاندارد


اهداء خون مدیرکل و کارکنان استاندارد گلستان در هفته استاندارد


 

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون گلستان، سید مهدی حسینی، مدیرکل استاندارد گلستان روز دوشنبه 17 مهرماه درنشست که با فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون گلستان داشتند اظهار کرد: استاندارد دارای وظایف متنوعی است که تحت عناوین استاندارد سازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت، اشاعه و ترویج استاندارد می باشد و امیدواریم که انجام این وظایف در رابطه با انتقال خون بتواند به استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت انتقال خون در استان گلستان کمک نماییم.

مدیرکل استاندارد گلستان بیان کرد: بازنگری در استاندارد های موجود و به روز نمودن آنها و تدوین استاندارد جدید نیز از اولویتهای سازمان استاندارد است و گفت که اداره کل استاندارد استان آمادگی دارد با سازمان انتقال خون گلستان در راستای تدوین استانداردهای مربوطه همکاری کند.

وی ادامه داد: استاندارد ملی توسط مؤسسه استاندارد در یک کشور با توجه به تمام شرایط خاص همان کشور مانند اقتصادی، اجتماعی، علمی و فنی تهیه می‌شود و در سازمان انتقال خون با توجه به پر رنگ بودن این معقوله، با جدیت پیگیری می شود.

فاطمه محمدی ، مدیرکل انتقال خون استان نیز گفت: بسیاری از وظایف طبق روش‌های عملکردی استاندارد اجرا می‌گردد و در صورتی که کوچکترین خطایی در اجرای این دستورالعمل‌ها انجام شود با فرآیندهای ثبت انحراف و انجام اقدامات اصلاحی فرآیند ترمیم و تصحیح خواهد شد تا در نهایت تمامی پروسه‌ای که به محصول می‌انجامد در کنترلقرار گرفته و معتبر باشد.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان بیان داشت: انتقال خون هزینه‌های بسیاری را برای رعایت استاندارد می‌پردازد و خوشبختانه این هزینه‌ها با الگوی رشد کیفیت نیز نسبت مستقیم داشته است و شاخص های انتقال خون ایران را در زمره برترین‌های منطقه و جهان قرار داده است.

گفتنی است بعدازاین دیداربا حضوردرمرکز جامع اهدای خون استان تعداد 20 نفر از کارکنان استاندارد استان موفق به اهدای خون شدند .

 

 

 


 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل انتقال خون گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .