عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی ۶۰ هزار نفر از بسته های حمایتی هلال احمر در گلستان


بهره مندی ۶۰ هزار نفر از بسته های حمایتی هلال احمر در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با بهره مندی از ظرفیت خیرین داوطلب، ۶۰ هزار نفر از خانواده های کم برخوردار استان بسته معیشتی از هلال احمر دریافت کرده اند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی گفت: جمعیت هلال‌احمر همواره به عنوان حلقه اتصال میان توان توانمندان به نیاز نیازمندان عمل می کند و در برهه های مختلف با بهره مندی از ظرفیت خیرین داوطلب به کمک مردم کم برخوردار می شتابد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ضمن قدردانی از همت خیرین داوطلب در تامین بسته های معیشتی و غیر معیشتی افزود: هلال احمر استان در زمان های مختلف به ویژه در قالب طرح های حمایتی هلال رحمت در دو مقطع عید نوروز و ماه رمضان و همچنین دیگر مناسبت ها بسته های حمایتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می کند که در ۶ ماهه نخست سال جاری این میزان ۱۶ هزار بسته به حدود ۶۰ هزار نفر بوده است.
وی با بیان اینکه استان گلستان یکی از استان های منتخب در اجرای طرح توسعه ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار است خاطر نشان کرد: در استان گلستان ۶ محله در شهرهای گرگان، بندرگز، مینودشت و گنبدکاووس اجرا می شود و بخشی از بسته های حمایتی در این محلات توزیع شده است.
غریب آبادی با اشاره به اینکه حفظ کرامت انسانی افراد مهم ترین وظیفه اخلاقی هلال‌احمر در توزیع بسته های حمایتی است تصریح کرد: ارزش بسته های اهدایی ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده که عمدتا از طریق کمک‌های غیر نقدی و برخی دیگر از طریق کمک‌های نقدی تأمین شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .