عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درهنگام خرید بخاری ازاستاندارد بودن آن مطمئن شوید

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان هشدار داد:

درهنگام خرید بخاری ازاستاندارد بودن آن مطمئن شوید

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان هشدار داد:
درهنگام خرید بخاری ازاستاندارد بودن آن مطمئن شوید


 


 


علی طالبی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در این رابطه افزود: درحال حاضر هوا بویژه در مناطق کوهستانی به مرور در حال سرد شدن است و در همین راستا مشترکین گرامی گاز جهت گرم کردن فضا بویژه منازل مسکونی در حال آماده و راه اندازی وسایل گرمایشی منجمله بخاری می باشند تا بتوانند گرمای مورد نیاز محیط را تامین کنند.


به گزارش روابط عمومیشرکت گازاستان گلستان، وی تصریح کرد:گرم کردن خانه بسیارمهم است ولی فراهم کردن آسایش و راحتی برای خود و افراد خانواده از اهمیت بیشتری برخوردار بوده که این امرتنها از طریق رعایت مسائل ایمنی بدست می آید.


طالبی با تاکید بر دقت نظر درخرید وسایل گازسوز اظهار داشت:مشترکین محترم در هنگام خرید وسایل گرمایشی ضرورت دارد از استاندارد بودن آن مطمئن شوند وآنرا متناسب با اندازه و ابعاد اتاق مورد نظرتهیه نمایند.


وی با اشاره به اینکه هر بخاری و یا وسایل گازسوز باید به یک دودکش مجزا و مجهز به کلاهک از نوعH باشد افزود: دقت نمائید تا همواره از سلامت بخاری و سایر وسایل گازسوز بوسیله افراد ذیصلاح مطمئن شوید و علاوه بر آن نیز از محکم بودن و همچنین باز بودن مسیر دودکش که بسیار حائز اهمیت است و حوادث بسیاری را به همراه دارد اطمینان حاصل کنید.


مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درخاتمه گفت: از تبدیل بخاری و سایر وسایلی که با سوخت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند به وسایل گازسوز جدا خودداری نمایید که این کار غیر استاندارد بوده و خطرات و خسارت های جبران ناپذیری را به همراه دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .